Ik ben over gestapt van Z1 naar ziggo alles in één , op 13 febr zou er een monteur komen en alles aan stuiten en is ook geweest, maar kon de cisco niet plaatsen omdat er een klepje af was (heb de cisco niet gezien) maar deze zou later komen en ook weer door monteur geplaats worden . Maar naar heel veel gebelt en gemailt te hebben hadden ze een alternatie een Samsung maar zonder harde schijf . vondt ik geen alternatief dus wacht ik wel tot eind april dan is de cisco weer lever baar ?????? dus niet . weer bellen en mailen tot ik te horen krijg u komt niet in aanmerking voor een cisco maar had deze onder tussen wel betaald . heb het geld ook terug gekregen veel later maar ok . Nu weer deze aanbieding maar alleen geldig voor nieuwe klanten waarom niet al klanten op de hoogte brengen om ook van deze actie (als ze uitgeleverd kunne worden???) te profieteren . Maar ziggo zal wel denken deze hebben we binnen en verder helpen hebben we lak aan
je wordt gewoon maar aan een lijntje gehouden ..... bedankt ziggo
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo
Re: ziggo
Wini25 niet meer heb het bedrag terug gehad maar heb nu geen goed beeld meer , en weet nog niet waar ik naar over wil stappen want als ik het hier allemaal lees zijn er overal wel problemen . Misschien dat Joep van het hek er wat mee zou kunnen