Sinds 3 jaar ben ik gebruiker van alles in 1 (2) van Ziggo, in tegenstelling tot velen hier, loopt alles tot nu toe naar tevredenheid.
We hebben dan ook mijn schoonouders geadviseerd om al hun losse abbonnementen onder te brengen bij alles in 1 van ziggo. Dit is vorige week gerealiseerd en werkt ook daar goed. Nu hebben zij bij deze bestelling tevens de nieuwe 8485DVB HD PVR besteld. Laatst even bij ze geweest en ik moet zeggen, stukken beter dan zijn voorganger.
Daar had ik ook wel interesse voor. Maar wat blijkt, deze is alleen te bestellen voor de aanbiedingsprijs van 99€ voor nieuwe klanten, de al bestaande klanten van ziggo moeten het volle pond (459 €) betalen. Te belachelijk voor woorden naar mijn mening maar vooruit. Dus aangeboden mijn aboo op te zeggen, maar dan duurt het 6 maand voor ik weer een nieuw ziggo abbonnementje mag nemen.
De oplossing hiervoor is volgens mij: sluit een nieuw extra abbonnement af (goedkoopste) bestel daarbij de 8485DVB HD PVR en zeg deze na ontvangst direct weer op. Zo kost de ontvanger je maar 140 €.
Belletjes naar Ziggo leveren namelijk niets op. als het me niet bevalt ga ik maar ergens anders heen (word je letterlijk verteld). Oftewel nieuwe klanten zijn alles, maar bestaande klanten kunnen in de stront zakken. Beetje jammer maar blijkbaar heel normaal. Ik heb er ook niets tegen dat nieuwe klanten met een aanbieding gelokt worden, maar laat de bestaande klanten hier dan ook gebruik van maken.
Heb ik dan geen aanbieding gehad toen ik abbonnee werd? Ja de aansluitkosten waren gratis. Maar aangezien ik dit zelf heb gedaan, was het toch al kosteloos.
Kortom, over de diensten van ziggo weinig te klagen, over het behouden van abbonnees door ze mee te laten delen in aanbiedingen des te meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo
-
stofzuigertje
Re: Ziggo
Pleeg fraude! (mag niet maar word wel veel gedaan)
Ja want als U per 30 juni stopt en je vrouw op haar naam en rekening nummer een nieuwe klant is zullen ze er wel intrappen.
Vele andere doen dit ook, en dus van Man naar Vrouw mag dus!
Of U verhuist en nieuwe bewoner of dit doet is voor hun niet zichtbaar.
Alleen wel via andere provider even aanmelden of mobiele telefoon, anders zien ze bij Online aanmelden Uw IP nummer.
Het enige nadeel is ;
1dat je Ziggo mail adres komt te vervallen dus daarom kun je beter Gmail of Hotmail gebruiken.
Ik krijg zelf alleen de factuur nog via mijn provider adres binnen en die haal ik ook op via Gmail.
2 telefoon, ja dat word dan ook een ander nummer....
Dus is die €389,- verschil jou de fraude en nieuwe mail en telefoon nummer waard?
Ja want als U per 30 juni stopt en je vrouw op haar naam en rekening nummer een nieuwe klant is zullen ze er wel intrappen.
Alleen wel via andere provider even aanmelden of mobiele telefoon, anders zien ze bij Online aanmelden Uw IP nummer.
Het enige nadeel is ;
1dat je Ziggo mail adres komt te vervallen dus daarom kun je beter Gmail of Hotmail gebruiken.
Ik krijg zelf alleen de factuur nog via mijn provider adres binnen en die haal ik ook op via Gmail.
Dus is die €389,- verschil jou de fraude en nieuwe mail en telefoon nummer waard?
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 27 mei 2011 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
uit de gedragsregels stofzuigerstofzuigertje schreef:Pleeg fraude!
Het enige nadeel is ;
het aanzetten tot fraude is in strijd met de gedragsregels, we zijn hier niet in rusland•Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen zijn niet toegestaan.
-
stofzuigertje
Puma 73 heeft gelijk maar als Ziggo niet wil.....
Ook klanten die tijdelijk alleen TV nemen, en Internet en Telefoon elders en volgend jaar weer terug komen houden wel hun telefoon nummer....
Ik weet dat als je verhuist moet kiezen tussen dure verhuiskosten of het zelfde bedrag voor aansluiting nieuwe klant maar dan krijg je vaak aanbieding dit soort apparaten of enkele maanden gratis of half geld.
Dus zo werken ze deze fraude in de hand.
Ik weet dat aanzetten tot fraude niet mag, maar als ik zie hoe misleidend en slechte service ze soms geven is de verleiding om te vertellen wat andere reeds eerder hebben gedaan erg groot.
Ook klanten die tijdelijk alleen TV nemen, en Internet en Telefoon elders en volgend jaar weer terug komen houden wel hun telefoon nummer....
Ik weet dat als je verhuist moet kiezen tussen dure verhuiskosten of het zelfde bedrag voor aansluiting nieuwe klant maar dan krijg je vaak aanbieding dit soort apparaten of enkele maanden gratis of half geld.
Dus zo werken ze deze fraude in de hand.
Ik weet dat aanzetten tot fraude niet mag, maar als ik zie hoe misleidend en slechte service ze soms geven is de verleiding om te vertellen wat andere reeds eerder hebben gedaan erg groot.