Hi!
Ik loop al 3 maanden tegen het probleem aan dat Ziggo zich niet houdt aan de voorwaarden van het contract dat we hebben gesloten. Namelijk een jaarcontract voor mij waarbij ziggo een voucher zou leveren voor een tablet. Helaas wacht ik al 3 maanden op de tablet, ik heb inmiddels meer dan 10x gebeld naar een verschrikkelijk slechte klantenservice (ongelooflijk lange wachtrij, geen actie na doorgeven probleem, niet teruggebeld worden, terug in de wacht na een half uurt etc) dus dat doe ik inmiddels niet meer. Daarnaast heb ik denk ik bij elkaar 10 mails gestuurd en ook zeker 10 keer geprobeerd om hulp te krijgen via de ziggo chat en ziggo facebook team.
Helaas nog steeds geen voucher mogen ontvangen, waar ziggo overigens nog steeds mee adverteert ondanks dat het duidelijk is geworden dat deze actie niet geleverd kan worden naar heel veel mensen (zo heb ik dit o.a. meerdere keren van medewerkers begrepen).
Ik vraag me af wat ik nu kan doen, mag ik het contract bv. opzeggen? Ze hebben hiernaast overigens nog veel meer fouten gemaakt zoals verkeerde facturen, onjuist afschrijven van bedragen etc.
MvG Dave
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Tablet actie via Voucher
Re: Ziggo Tablet actie via Voucher
Ik neem aan dat u kassa gekeken heeft vandaag? Daar wordt alles uitgelegd?
Als u niet gekeken heeft doe dit dan alsnog. Je kan ook kijken vanaf kassa site.
groeten Henk
Als u niet gekeken heeft doe dit dan alsnog. Je kan ook kijken vanaf kassa site.
groeten Henk
Re: Ziggo Tablet actie via Voucher
Heb hetzelfde probleem heb ook aangegeven dat dit contractbreuk is en dat ik nog een rekening open heb staan van 90 euro die ik pas betaal als ik tablet heb ontvangen
Heb ook kassa gekeken waar ze zeggen binnen 10 werkdagen de voicer sturen via post nu 2 weken verder nog niks net weer gebeld nu zeggen ze weet dat ze het niet aan kunnen te veel orders [ongefundeerd passage verwijderd]
Heb ook kassa gekeken waar ze zeggen binnen 10 werkdagen de voicer sturen via post nu 2 weken verder nog niks net weer gebeld nu zeggen ze weet dat ze het niet aan kunnen te veel orders [ongefundeerd passage verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mar 2017 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd.
Re: Ziggo Tablet actie via Voucher
euhm, niet netjes, dat vooropgesteld, belofte maakt schuld, maar over het algemeen is 10 werkdagen ongeveer exact 2 weken.Marian80 schreef:Heb ook kassa gekeken waar ze zeggen binnen 10 werkdagen de voicer sturen via post nu 2 weken verder nog niks
Re: Ziggo Tablet actie via Voucher
Klopt 16 dagen geleden via link gegevens ingevuld binnen 10 werkdagen zeker binnen dus is toch zeker 10 werkdagen overheen gegaan ben benieuwd hoe lang het nog duurt heb er slechte hoop in
Re: Ziggo Tablet actie via Voucher
Marian80 schreef:Heb hetzelfde probleem heb ook aangegeven dat dit contractbreuk is en dat ik nog een rekening open heb staan van 90 euro die ik pas betaal als ik tablet heb ontvangen
Heb ook kassa gekeken waar ze zeggen binnen 10 werkdagen de voicer sturen via post nu 2 weken verder nog niks net weer gebeld nu zeggen ze weet dat ze het niet aan kunnen te veel orders [ongefundeerd passage verwijderd]
Pas daar maar mee op. Betalen moet je nou eenmaal. Dat tablet zal heus wel komen al duurt het wat langer.