De Ziggo klachten zijn ons allen niet vreemd. Wat mij stoort aan Ziggo is dat ze op de site hebben staan dat het 10ct per minuut kost en als je ze belt hoor je dat het lokale kosten zijn. Dat is positief voor de mensen die bellen maar het kan ook mensen afschrikken die dan gewoon niet bellen.
Ik snap niet waarom ze niet 1 jaar lang een gratis nummer nemen tot dat ze alle problemen hebben opgelost en normaal runnen. Dan kun je ook met je mobiele nummer bellen.
Ik irriteer me ook aan de slecht-Nederlands sprekende klantenservice. Op monsterboard staan veel vacatures voor Ziggo. De mensen daar zijn gewoon niet gemotiveerd. Daarnaast hebben ze allemaal, waarschijnlijk door de vele klachten, een gigantische bad attitude waar je gewoon niets mee kunt.
Als klant wil je gehoord worden en deze mensen doen niets.
Ik zit liever 30 minuten in de wacht om als eindresultaat te hebben dat mijn probleem blijvend wordt opgelost dan dat ik korter in de rij sta maar vervolgens 50x moet terugbellen omdat ze hun afspraken niet nakomen en de problemen niet oplossen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo telefoonkosten
Re: Ziggo telefoonkosten
Zoek een firma die ook klachten via gratis bereikbare E mail oploste!
Compuserve is een goed voorbeeld, dus gratis vragen en goed opgelost!
Hun 0900 is duurder maar wachttijden kort en ik heb ze nog nooit gebeld omdat mobiel bellen met prepaid geen 10 cent maar € 1,15 koste!
Compuserve is een goed voorbeeld, dus gratis vragen en goed opgelost!
Hun 0900 is duurder maar wachttijden kort en ik heb ze nog nooit gebeld omdat mobiel bellen met prepaid geen 10 cent maar € 1,15 koste!