Zo verf je jezelf snel de hoek in: Eerstvolgende stap is natuurlijk het moeten overleggen van het verzendbewijs. Wat er niet is.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑11 jan 2021 17:03Wel doen. Je doet gewoon hetzelfde als zei. Je houdt gewoon vol, dat je het verstuurd hebt. Alsof de administratie bij die grote bedrijven werkt.16again schreef: ↑10 jan 2021 15:51Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑10 jan 2021 15:30Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Edit: dubbel
Laatst gewijzigd door Moneyman op 11 jan 2021 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel slecht advies dit. Niet doen dus.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑11 jan 2021 17:03Wel doen. Je doet gewoon hetzelfde als zei. Je houdt gewoon vol, dat je het verstuurd hebt. Alsof de administratie bij die grote bedrijven werkt.16again schreef: ↑10 jan 2021 15:51Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑10 jan 2021 15:30Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
-
Zoals al iemand , maar misschien ondersteunt door er niet toe doende reacties:
Log in op Mijn Ziggo en je ziet al je abonnementen en apparatuur in gebruik
Log in op Mijn Ziggo en je ziet al je abonnementen en apparatuur in gebruik