| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo wil reclames doorspoelen onmogelijk maken?
-
manondoris
ziggo wil reclames doorspoelen onmogelijk maken?
nou ja ,ik lees met verbijstering op txt ,dat ziggo het doorspoelen van reclames onmogelijk wil maken. alles wat je opneemt op je hd recorder, zul je moeten kijken met de reclames,omdat er anders teveel aan inkomsten word misgelopen
hoe belachelijk is dit 
Re: ziggo wil reclames doorspoelen onmogelijk maken?
Nou ja zeg !manondoris schreef:nou ja ,ik lees met verbijstering op txt ,dat ziggo het doorspoelen van reclames onmogelijk wil maken. alles wat je opneemt op je hd recorder, zul je moeten kijken met de reclames,omdat er anders teveel aan inkomsten word misgelopenhoe belachelijk is dit
Het ligt iets genuanceerder.
Je hebt nu een ziggo certified apparaat wat zelf de reclame er al uit haalt. Op dit apparaat zal deze mogelijkheid uitgeschakeld worden en zal het doorspoelen van reclame waarschijnlijk ook onmogelijk gemaakt worden.
Voor andere apparaten zal dit niet opgaan aangezien Ziggo daar geen custom firmware op kan zetten. Heb je dus zelf een harddiskrecoder of decoder/recorder gekocht is er niets aan de hand.
Je hebt nu een ziggo certified apparaat wat zelf de reclame er al uit haalt. Op dit apparaat zal deze mogelijkheid uitgeschakeld worden en zal het doorspoelen van reclame waarschijnlijk ook onmogelijk gemaakt worden.
Voor andere apparaten zal dit niet opgaan aangezien Ziggo daar geen custom firmware op kan zetten. Heb je dus zelf een harddiskrecoder of decoder/recorder gekocht is er niets aan de hand.
-
manondoris
ik neem gewoon alles op met onze eigen dvd recorder, maar ik vind het wel raar ! ik neem juist heel vaak iets op ,om van die reclame af te zijn.
Belachelijk.
Heb geen ziggo, maar UPC.
Maar als UPC zoiets ook gaat doen vliegt UPC er direct uit.
Dat is nou juist het fijnste van een recorder. Die vervelende reklame doospoelen.
Heb geen ziggo, maar UPC.
Maar als UPC zoiets ook gaat doen vliegt UPC er direct uit.
Dat is nou juist het fijnste van een recorder. Die vervelende reklame doospoelen.