LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zomaar naar basis pakket en ik had niets gedaan

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sander prins

zomaar naar basis pakket en ik had niets gedaan

Ongelezen bericht door sander prins »

Hallo allemaal
Ik had altijd het set top pakket van canal digital en die was al verhoogd van 49,95naar 59,95 euro en omdat ik er niet mee eens was mocht ik hem opzeggen voor 1 febr 2009 en dat heb ik gedaan.
Een paar dagen later kreeg ik en brief dat nog wel tot tot 31 jan 2010 lid was.
Raar!
Met een prijs verhoging kun je er toch zo af net als met andere prijsverhogingen zoals van internet.
Nu kreeg ik ook de aanbieding om gratis 3 maanden naar het basis pakket te kijken en allerlei andere aanbiedingen zoals top set pakket recreatief.
Ik heb de aangehechte strook niet ingevuld en opgestuurd.
Onder aan de brief stond te lezen:Als u geen gebruik wilt maken van de aanbiedingen dan hoeft u niets te doen en blijf in elk geval genieten van het huidige pakket.
nu schrijven ze mij vanaf juni elke maand 9,95 van de rekening.
Ik heb gebeld naar canal digital en na 10 minuten kreeg ik contact met iemand die niet goed nederlands sprak en die me ook niet verder kon helpen en zei dat ik nu het basis pakket heb waar ik me niet om gevraagd heb
wat moet ik hier mee? groetjes sander uit hoogezand

snepke

Re: zomaar naar basis pakket en ik had niets gedaan

Ongelezen bericht door snepke »

Lees het forum incasso (Lindorff voorheen Transfair) maar eens .Ik kon het ook opzeggen,heb ik ook gedaan,maar heb wel een rechtzaak aan mijn broek.En je kunt het bedrag laten storneren en een blokkade voor cd aanvragen.heb ik ook gedaan.En als je voor dat basispakket niets hebt getekend,nooit betalen.

piet44m

Ongelezen bericht door piet44m »

[quote="sander prins"]Hallo allemaal
Ik had altijd het set top pakket van canal digital en die was al verhoogd van 49,95naar 59,95 euro HALLO Dat is nog niet het complete verhaal nog niet zo lang geleden koste het ``settoppakket`` na aanschaf van kaart en cam modul +/- fl 100,- en of mediaguard ontvanger met kaart +/- fl1000,-en registratie kosten fl 15,- (bedragen in guldens ) niets meer! en toen kwamen ze op het idee van 1 euro per maand kosten settop 12euro per jaar ik meen 2002 en Werd dat steeds verhoogd tot 59,95

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Beste mensen cd heeft de rechtzaak die ze me aangespannen hebben geroyeerd .Ze hebben hun excuus aangeboden en Lindorff ook.Er is een grote bos bloemen bezorgt,er is me een schadevergoeding aangeboden.Ze vroegen of ik nog abonnee was(dat ben ik niet meer)dan had ik een jaar gratis kunnen kijken.Het is alleen jammer dat het 2jaar heeft moeten duren voordat ze erachter kwamen dat ze fout zaten

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je normaal opzeg geld de opzegtermijn dus zit je nog een jaar vast tot Feb 2010.
Als je wegens de tariefverhoging hebt gestopt en dit gemeld gaat dit direct in en hou je alleen NL 1,2 en 3 over.

De maandelijkse betalingen per 1 juli mag je via eigen bank terug halen, storneren dus.
Als je in Feb 2009 het Topbox pakket betaalde moeten zij dit blijven leveren.

Dus haal zoveel mogelijk geld terug en bel niet maar mail, dan krijg je bewijs van je vraag in de vorm van een antwoord en sta je sterker.

Gesloten