LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokjes ziggo interactie tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sannie72
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2010 17:44

Blokjes ziggo interactie tv

Ongelezen bericht door sannie72 »

Sinds het bestaan heb ik interactieve tv bij ziggo. Altijd tot tevredenheid, maar de laatste tijd niet meer. Ik heb dan ook de volgende klacht weer eens gedeponeerd bij ziggo:

Ik wil bij deze wederom een klacht indienen over de volgende zaken. Ik heb al weken gehad dat ik geen gebruik kon maken van EPG agenda, net gemist. Nu kan ik weer gebruik maken van net gemist en van het kopen van films, maar is het weer niet mogelijk omdat ik alleen maar blokjes krijg. Inmiddels hebben wel alle procedures al gevolgd om het te verhelpen en dat werkt allemaal niet. Verder is de verbinding van de telefoon slecht.. Naar andere aanbieders kraakt de telefoon alsof zijn leven er van af hangt. Verder ben ik niet de enige met deze klachten, maar hebben de buren ook last en zelfs familie in Haelen heeft hetzelfde probleem. Verder moet ik de draadloze router bijna dagelijks uittrekken om een verbinding te kunnen krijgen. Ook is de downloadsnelheid veel lager dan wordt gegarandeerd. En zo kan ik wel doorgaan. Vele zenders worden verwijderd en er komt niets nieuws of het verdwijnt achter weer een pakket. Destijds was beloofd neem net gemist, want je kunt je favoriete series terug kijken zoals greys anatomy. Dit kan wel bij tv series, maar dat zijn hele oude afleveringen. Op net gemist staan voornamelijk de nederlandse series etc.
Ik wil dat er op korte termijn iets aan deze klachten verandert, want dit kan zo niet langer. Een kopie van deze klacht wordt ook gestuurd naar Radar in d ehoop dat er nu wel iets gebeurt aan deze waslijst van klachten.

ZIjn er nog meer mensen die dit hebben?

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Blokjes ziggo interactie tv

Ongelezen bericht door SirPeter »

Heeft u ook gebeld met ziggo of gelijk hier klagen? Heeft ziggo hier al naar gekeken?
En dat er familie ergens in het land ook problemen zouden hebben doet niet terzake. De buren betrekken kan ik met echter wel voorstellen.

Draadloos probleem hoeft niets met ziggo te maken hebben. Er kunnen bijvoorbeeld namelijk andere routers in uw buurt zitten die simpelweg storen met die van u. Log in de draadloze router en verander de frequentie/kanaal.

sannie72
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2010 17:44

Re: Blokjes ziggo interactie tv

Ongelezen bericht door sannie72 »

Er is contact geweest met Ziggo alvorens hier ook de klacht neer te leggen. Overigens wonen deze familieleden een dorp verderop. Ik heb inmiddels van Ziggo een bericht gekregen dat ik telefonisch contact met ze moet opnemen om deze klacht weer te verhelpen.
Het is bij ons bekend dat het ook aan andere zaken kan liggen dan aan Ziggo. In het begin heeft het ook vreselijk lang geduurd voordat we gebruik konden maken van de interactieve tv. Dit heeft een paar maanden geduurd voordat het was opgelost. De reden dat het nu zo vreemd is dat we dit probleem weer hebben is dat ziggo alles zelf heeft aangelegd, gecontroleerd en geinstalleerd heeft doordat we problemen bleven houden.
Ik ben blij dat ze nu weer contact hebben opgenomen om de klacht weer te verhelpen en ik hoop zeker dat het gaat lukken, want als alles naar behoren werkt zijn wij zeer tevreden over ziggo.
Overigens die tab om in te loggen in de draadloze router dat gaat niet ,want de routers zijn zo beveiligd dat alleen ziggo de instellingen kan veranderen.
Maar zeker bedankt voor de tip.

D. Hanekamp
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 aug 2010 20:31

Re: Blokjes ziggo interactie tv

Ongelezen bericht door D. Hanekamp »

Kabelaar CAIW is gestopt met de doorgifte van het analoge tv-signaal. Het aantal analoge zenders dat werd doorgegeven werd eerder al flink teruggebracht. De vrijkomende capaciteit wordt gebruikt voor meer digitale zenders en HDTV.

http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=3074577

Gesloten