LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cisco decoder van Ziggo loopt telkens vast

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Redcrusader

Cisco decoder van Ziggo loopt telkens vast

Ongelezen bericht door Redcrusader »

Dag allemaal,
Sinds 3 maanden interactieve TV. Na wat aanloop problemen werkt dit redelijk tot goed. Echter de cisco decoder loopt regelmatig vast. Het enige wat je nog rest is de stekker eruit en opnieuw opstarten. Ik betaalde nog 400 euro! Op de overige foras kom je dezelfde problemen ook tegen. Nav van mijn verzoek of ziggo hierin iets kon betekenen kreeg ik het standaard antwoordt dat ik het ter reparatie kan aanbieden. Hmmm waar hoorde ik dat meer? Iemand hier dezelfde problemen?

Ziggo-Coolstar

Re: Cisco decoder van Ziggo loopt telkens vast

Ongelezen bericht door Ziggo-Coolstar »

Redcrusader schreef:Dag allemaal,
Sinds 3 maanden interactieve TV. Na wat aanloop problemen werkt dit redelijk tot goed. Echter de cisco decoder loopt regelmatig vast. Het enige wat je nog rest is de stekker eruit en opnieuw opstarten. Ik betaalde nog 400 euro! Op de overige foras kom je dezelfde problemen ook tegen. Nav van mijn verzoek of ziggo hierin iets kon betekenen kreeg ik het standaard antwoordt dat ik het ter reparatie kan aanbieden. Hmmm waar hoorde ik dat meer? Iemand hier dezelfde problemen?
Kun je eens kijken of ie erg warm wordt, hij wordt natuurlijk wel wat warm maar mag niet te warm worden dit kan ook een reden zijn dat ie vast loopt?

korsteed

Re: Cisco decoder van Ziggo loopt telkens vast

Ongelezen bericht door korsteed »

Ik heb hetzelfde probleem.
Naast wat storingen op het netwerk, loopt de Cisco Decoder regelmatig vast.
Ik had dit eerst niet in de gaten en dacht dat er weer een netwerk-storing was.
Soms helpt het bij mij om dan de stroom er even af te halen: afgelopen week 2x moeten doen.
Over het algemeen laat ik de decoder 24 uur per dag aan staan.

Gesloten