Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Op 11 maart heb ik via de Ziggo app vaste telefoon abonnement opgezegd, tot mij verbazing was het abonnement op mijn extra next boxen op de slaapkamer ook opeens uitgeschakeld.
Ik heb op 12 maart eerste telefoontjes geplaatst dat er een fout in de Ziggo app zit en dat ik alleen mijn Telefoon abonnement had opgezegd.
Ik ben nu 40 dagen verder, 24 keer gebeld, 10 uur 30 minuten gebeld, buiten een nieuwe kabel, binnen 2,5 uur een monteur gehad, 2 nieuwe mini extra next boxen gehad en 6 nieuwe retour dozen waar ik er maar 2 van nodig had.
Vandaag (21-04) het 40ste telefoontje gepleegd geen garantie en kan nog weer een week duren voor wij misschien weer televisie hebben op de slaapkamer.
Weet iemand hoe we Ziggo op een andere manier kunnen benaderen, of kan Radar hier iets in betekenen?
Groetjes,
Thea
Ik heb op 12 maart eerste telefoontjes geplaatst dat er een fout in de Ziggo app zit en dat ik alleen mijn Telefoon abonnement had opgezegd.
Ik ben nu 40 dagen verder, 24 keer gebeld, 10 uur 30 minuten gebeld, buiten een nieuwe kabel, binnen 2,5 uur een monteur gehad, 2 nieuwe mini extra next boxen gehad en 6 nieuwe retour dozen waar ik er maar 2 van nodig had.
Vandaag (21-04) het 40ste telefoontje gepleegd geen garantie en kan nog weer een week duren voor wij misschien weer televisie hebben op de slaapkamer.
Weet iemand hoe we Ziggo op een andere manier kunnen benaderen, of kan Radar hier iets in betekenen?
Groetjes,
Thea
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Misschien een domme suggestie, maar is de TV niet kapot?
Op https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/klacht staat hoe u een officiële klacht kunt indienen.
Indien Ziggo de klacht niet op wilt lossen dan kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.
Met of zonder juridische hulp kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Op https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/klacht staat hoe u een officiële klacht kunt indienen.
Indien Ziggo de klacht niet op wilt lossen dan kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.
Met of zonder juridische hulp kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
@Seinhuis TV's doen het omdat wij zien dat de boxen geen abonnement meer op zitten.
@snuffel1 Verbinding is goed omdat we melding krijgen geen abonnement op mediabox.
Btw: Nog steeds geen tv op next extra box na meer 11 uur bellen!!
@snuffel1 Verbinding is goed omdat we melding krijgen geen abonnement op mediabox.
Btw: Nog steeds geen tv op next extra box na meer 11 uur bellen!!
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Denk dat het ipv al dat gebel sneller wordt opgelost als je een topic opent op https://community.ziggo.nl
DeZevendeHenk
vindt dit leuk
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Maar heb je het ook echt getest?
Kan ook komen omdat de verbinding slecht is.
Foutzoeken betekent niet te snel mogelijke oorzaken uitsluiten.
Alex van Kampen
vindt dit leuk
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Als er op tv in beeld komt te staan dat er geen abonnement is, dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan, dat de tv het doet.
En over monteurs die vreemde dingen doen van ziggo, dat kan ik ook wel geloven, ze denken niet allemaal logisch.
En over monteurs die vreemde dingen doen van ziggo, dat kan ik ook wel geloven, ze denken niet allemaal logisch.
-
- Berichten: 1333
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Wacht ff. Als je alleen boven geen tv hebt maar beneden wel dan ligt het natuurlijk niet aan het signaal. Dat is digitaal dus heeft twee opties, aan of uit. Allebei kan simpelweg niet.
Dus ik zou toch even kijken naar die tv boven. Of de tv van beneden even boven aansluiten. Misschien heb je de kabel naar boven beschadigd of de tv zelf heeft het opgegeven.
Toeval bestaat namelijk heus wel.
Dus ik zou toch even kijken naar die tv boven. Of de tv van beneden even boven aansluiten. Misschien heb je de kabel naar boven beschadigd of de tv zelf heeft het opgegeven.
Toeval bestaat namelijk heus wel.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Een monteur gaat niet helpen, het lijkt mij een administratief issue.
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Is het vreemd dat wij geen TV op de slaapkamer hebben, maar er gewoon (meestal) slapen.
Het lijkt me echt vreselijk daar ook nog een TV te hebben......
Het lijkt me echt vreselijk daar ook nog een TV te hebben......
moederslink
en bupaul
vinden dit leuk
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Ik vind het niet vreemd, ik heb ook een tv op de slaapkamer.
BL2
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
-
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 18 okt 2022 22:33
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
@TheaKl,
U zou de ziggo-app kunnen verwijderen en opnieuw installeren zodat je kunt zien hoe u de nextbox moet installeren. Wanneer dit is gelukt, kunt u waarschijnlijk ook weer TV kijken op uw slaapkamer.
U zou de ziggo-app kunnen verwijderen en opnieuw installeren zodat je kunt zien hoe u de nextbox moet installeren. Wanneer dit is gelukt, kunt u waarschijnlijk ook weer TV kijken op uw slaapkamer.
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
In je mijnziggo account kun je kijken wat de status van je boxen en ZiggoGo is:
Mijnziggo - naar je producten - naar TV
Mijnziggo - naar je producten - naar TV
Re: Geen Ziggo tv meer op slaapkamer!
Het gaat hier over de ziggo Next mini, die heeft geen coax nodig en gaat over UTP of over WiFi.snuffel1 schreef: ↑28 apr 2023 13:27Een extra mediabox wordt op de antennekabel n de ruimte aangesloten en heeft geen wifi verbinding maar terzijde. De Ziggo app streamt vanaf een smartphone naar de tv maar daar dient de tv ook voor geschikt te zijn en in veel gevallen zijn slaapkamer tv's daar niet geschikt voor. Een Ziggo aansluiting is niet te vergelijken met een glasvezelaansluiting omdat er op één centraal punt meerdere tv boxen middels een coaxiale kabel aangesloten kunnen worden die in ieder geval de publieke zenders digitaal in weliswaar een lagere beeld kwaliteit kunnen ontvangen. Een extra box kan aan het abonnement toegevoegd worden maar daar dient ook voor betaald te worden en zou het kunnen zijn dat die bij een nieuw abonnement inactief gemaakt worden of bij veroudering worden vervangen. Wat er precies mis gegaan is blijft onduidelijk omdat in dit geval het alles in één pakket is opgebroken door telefonie er uit te halen en enkel internet en tv signaal voor één tv wordt afgenomen,
Alex van Kampen
vindt dit leuk