LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] i-tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mies1985
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:57

i-tv

Ongelezen bericht door mies1985 »

Beste Allemaal,

Wat vervelend om te lezen al deze slechte ervaringen!!

Ik heb in mijn vorige huis i-tv gehad, en nu in het nieuwe huis via glasvezel. kortom zeer teveden!

Het klopt idd dat KPN niet bevestigingen op maat stuurt, dit kan idd erg verwarrend zijn voor de consument :? Dit realiseren is nagnoeg onmogelijk, omdat KPN via verschillende ingangen, verschillende aanbiedingen heeft, die om de week wisselen om soms om de dag!!

Wat betreft klanten geen brief te sturen als het technisch niet mogelijk lijkt te zijn, kan ik het volgende zeggen. I-tv loopt via de internet verbinding adsl. KPn plakt als het ware onzichtbaar bij de internet band breede 8 mb op. om de i/tv over te kunnen laten lopen! woon je te ver van de centrale en haal je de band breedte niet dan wordt idd de aanvraag afgewezen. en Hier vaak niet eens een bevestiging van gestuurd!! Das idd niet handig :| ook kan het zo zijn dat er na de aanvraag blijkt dat je op een verkeerde kaart in de wijk centrale zit, dan wordt ook de aanvraag afgewezen.

Wat ik kan aanraden is het volgende. als je I/tv overweegt, bel dan met 0900 0244 en kies voor de optie storingen. op i tv. je komt dan bij de THD uit. zij kunnen in een systeem een lijn meting doen om te kijken welke bit rate er nu gehaald wordt,LET OP dit kan alleen als je al internet van kpn hebt! en of er nog ruimte is om er 8 mb bij aan te plakken voor de i/tv. zo weet je van tevoren waar je aan toe bent. en de bel kosten mag je gewoon terug vragen! Ze hebben allemaal de mogelijkheid een klacht aan te maken met daarin het verzoek van vergoeding van de belkosten

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen

Gesloten