LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten ZIGGO

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
theotuitel

klachten ZIGGO

Ongelezen bericht door theotuitel »

Het is weer en nog steeds donderen met de administratie en klachtenaFHANDELING VAN ziggo.

iK HEB AL GESCHREVEN DAT DE ONTVANGST VAN GEEN KANTEN DEUGDE EN STEEDS TEVEEL WERD AFGESCHREVEN, EEN KASTJE DAT NIET GOWED WERKT, EEN CALL-0CENTRE DAT NIETG GOED WERKT, KAPITAL;EN KWIJT BEN OM, TE BELLEN, ER WORDT TEVEEL AFGEBOEKT DUS EN

NU WEER. 98.-- EURO AFGEBOEKT OVER EEN BASIS TARIEF SEPT.

GEEN FACTUUIR ONTVANGEN, GEEN SPECIFICATIE, NIETS.

HET WORDTY STEEDS ERGER. MENSEN WEEST GEWAARSCHUWD....

nokowow

Re: klachten ZIGGO

Ongelezen bericht door nokowow »

ach...
er is altijd weer een andere aanbieder...!!!

Lees mijn verhaal eens .
Vanaf nov 2007 al bezig om me aftemelden.

http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewth ... ead_id=123

Maar deze week 20aug 2008 eindelijk :P klaar...

Helpdesk, incaso, klachten,balie@groningen, @home MIJ kunnen ze allemaal....

Groeten Van een ex @home ziggo klant. :idea:

Angeline

Ongelezen bericht door Angeline »

Ik ontvang van Ziggo maar vier t.v.-kanalen. Met de kabelverbinding is niets mis. Ziggo adviseert me per e-mail om telefonisch een monteur te bestellen. Dat kan alleen maar per telefoon. Maar dat telefonische call-centre functioneert niet. Misschien zijn ze een paar maanden op vakantie. Je moet iedere keer een programma van een minuut doorlopen, dan krijg je te horen dat de wachttijd meer dan tien minuten is en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Het maakt niet uit op welk tijdstip van de dag je het probeert. Ik heb Ziggo vandaag schriftelijk afgezegd. Dan voortaan maar zonder t.v. door het leven. Of zou er een betrouwbare leverancier zijn?

youri23

Ongelezen bericht door youri23 »

Ach zo ben ik ook al een tijd bezig. Ik heb geen een dag buiten hun proef periode gekeken alleen door vertraging van opzeggen en het moeten wachten van die mensen daar heb ik 3 maanden in totaal moeten betalen wat ik nu terug ga halen. Alleen dit duurt ook nog ik weet niet hoelang

Gesloten