| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Digitenne
KPN Digitenne
In aug'11 ben ik van een huurkastje naar een insteekkaart overgestapt.Geen probleem, KPN stuurde 1 postbode om de oude kaart+toebehoren op te halen en 1 om de nieuwe kaart af te geven.
Na een tweetal weken werd ik afgesloten,gebeld.Goh, mevr. heeft 2 kaarten.Nee die heb ik niet, alles teruggestuurd bewijs hier bij me. Ok, we maken het in orde. Onze fout, excusses mevr.
Nu is het januari en ben ik inmiddels al 4 afgesloten geweest omdat ik zgn. een 2e kaart heb. Na de laatste keer afsluiten hebben ze het gepresteerd om me een rekening te sturen vanwege die 2e kaart. Weer gebeld, nee mevr. onze fout u staat ook maar met 1 kaart in het systeem. U hoeft niet te betalen. Wat denken jullie, het was er een paar dgn. later toch af. Direct gestorneerd en KPN gebeld. Het was toch beter dat ik betaalde,dan konden ze het corrigeren. Dit geweigerd, als je al sinds een half jaar bezig bent om duidelijk te maken dat je maar 1 kaart hebt ipv 2 heb je weinig vertrouwen in hun service.
Vervolgens krijg ik wel een paar dgn. later een aanmaning dat ik niet betaald heb voor de 2e insteekkaart. Weer met KPN gebeld, nee mevr. we zoeken het uit. Ik meld nog graag voor 12 januari want ik word afgesloten door jullie. Het is nu 10 januari en er heerst stilte omtrent de communicatie vwb de KPN. Ik ben benieuwd, ik ben er van overtuigd dat ik zal worden afgesloten. WAT EEN SERVICE, het is ook zo moeilijk van 2 naar 1 af te tellen. Ik word er een beetje moedeloos van.
Na een tweetal weken werd ik afgesloten,gebeld.Goh, mevr. heeft 2 kaarten.Nee die heb ik niet, alles teruggestuurd bewijs hier bij me. Ok, we maken het in orde. Onze fout, excusses mevr.
Nu is het januari en ben ik inmiddels al 4 afgesloten geweest omdat ik zgn. een 2e kaart heb. Na de laatste keer afsluiten hebben ze het gepresteerd om me een rekening te sturen vanwege die 2e kaart. Weer gebeld, nee mevr. onze fout u staat ook maar met 1 kaart in het systeem. U hoeft niet te betalen. Wat denken jullie, het was er een paar dgn. later toch af. Direct gestorneerd en KPN gebeld. Het was toch beter dat ik betaalde,dan konden ze het corrigeren. Dit geweigerd, als je al sinds een half jaar bezig bent om duidelijk te maken dat je maar 1 kaart hebt ipv 2 heb je weinig vertrouwen in hun service.
Vervolgens krijg ik wel een paar dgn. later een aanmaning dat ik niet betaald heb voor de 2e insteekkaart. Weer met KPN gebeld, nee mevr. we zoeken het uit. Ik meld nog graag voor 12 januari want ik word afgesloten door jullie. Het is nu 10 januari en er heerst stilte omtrent de communicatie vwb de KPN. Ik ben benieuwd, ik ben er van overtuigd dat ik zal worden afgesloten. WAT EEN SERVICE, het is ook zo moeilijk van 2 naar 1 af te tellen. Ik word er een beetje moedeloos van.
-
stofzuigertje
Re: KPN Digitenne
Je had alleen de kast moeten inruilen voor nieuwe kaartlezer.
De nieuwe kaart telde en de oude had je niet zo moeten inleveren...
Ze kijken nooit of er nog een kaart in de kast zat dus daar zit het probleem...
Bij een KPN winkel inleveren geeft minder problemen maar dan wel altijd de kaart en kast los inleveren want ze gaan er normaal vanuit dat je deze los inleverde!
De nieuwe kaart telde en de oude had je niet zo moeten inleveren...
Ze kijken nooit of er nog een kaart in de kast zat dus daar zit het probleem...
Bij een KPN winkel inleveren geeft minder problemen maar dan wel altijd de kaart en kast los inleveren want ze gaan er normaal vanuit dat je deze los inleverde!
ik heb het gevraagd aan de KPN, wat moeten jullie precies terug hebben. Alles werd er gemeld,ook de kaart 'Ja mevr. ook de kaart. OK' (zei ik naief) Ben vervolgens naar de KPN winkel geweest om het ea. af te geven, daar wilde men het niet hebben. We zijn een service punt mevr geen afgifte punt. U bent wat ? tja, wat moet je hier nou tegen doen. Dan maar een afspraak maken met de postbode zoals de KPN het zelf wilde, grote onzin natuurlijk. 1 persoon om het op te halen en 1 persoon om het te brengen. Ik vroeg nog, kan diegene die mij de nieuwe kaart geeft het huurkastje dan niet gelijk mee mee terug nemen. Nee, dat kon niet, dat deden ze zo niet. Nee, er moest er 1 komen om het op te halen en 1 om het brengen. Kan het nog zotter !
Inmiddels nu excuses gehad van 5 verschillende personen maar geen van deze personen DOET er wat aan.Vandaag is de dag dat men had gedreigd me te zullen afsluiten vanwege niet bestaande 2e insteekkaart. Ik ben benieuwd wat de komende dagen me zullen brengen,waarschijnlijk geen beeld.
Ik heb nav de laatste mail van digitenne maar eens gevraagd of de linkerhand aan de rechterhand kan vragen of ze even wachten met afsluiten totdat HUN FOUT is gecorrigeerd. Mondeling krijg ik overal gelijk (heb ik niets aan) maar administratief brengen ze de 2e insteekkaart in rekening (bedrag laten storneren) Aanmanning gehad, mijn klacht en dossier zijn in behandeling. Nu al een half jaar. Klantenservice bij digitenne is waardeloos.
Ik heb nav de laatste mail van digitenne maar eens gevraagd of de linkerhand aan de rechterhand kan vragen of ze even wachten met afsluiten totdat HUN FOUT is gecorrigeerd. Mondeling krijg ik overal gelijk (heb ik niets aan) maar administratief brengen ze de 2e insteekkaart in rekening (bedrag laten storneren) Aanmanning gehad, mijn klacht en dossier zijn in behandeling. Nu al een half jaar. Klantenservice bij digitenne is waardeloos.
Nieuw klantenservice hoogtepunt van Digitenne, een tweede aanmaning met de dreiging dat ik eind januari word afgesloten als ik de rekening niet betaal. De rekening is voor een 2e insteekkaart die ik niet heb,nooit heb gehad en ook nooit zal willen ivm de abonimable service (lees totaal geen service) die Digitenne geeft. Ik wil alleen maar beeld meer niet maar dat ze dit flikken...
Nemisses schreef:Nieuw klantenservice hoogtepunt van Digitenne, een tweede aanmaning met de dreiging dat ik eind januari word afgesloten als ik de rekening niet betaal. De rekening is voor een 2e insteekkaart die ik niet heb,nooit heb gehad en ook nooit zal willen ivm de abonimable service (lees totaal geen service) die Digitenne geeft. Ik wil alleen maar beeld meer niet maar dat ze dit flikken...
waarom niet opgzeggen als het zo loopt, dan zou ik echt weg zijn bij KPN ook ik heb digitenne , maar als ze me dit zouden flikken is het wegwezen daar.
al eens bij het juridisch loket langs geweest?
Dit soort organisaties zijn zo traag als dikke stroop. Pas als je echt de juiste medewerker treft (en die kans is net zo groot als het winnen van de loterij) wordt het geregeld. Ondertussen is het enige dat je kunt doen bidden, dat het ooit beter wordt.
KPN: Kl*te Prutsers Nederland.
Het is altijd jammer dat het zo gaat, ik snap dat nooit zo'n groot bedrijf en zo knullig met de klantenservice als je eens belt of mailt, altijd wisselende mensen nooit een vast persoon.olaf79 schreef:Dit soort organisaties zijn zo traag als dikke stroop. Pas als je echt de juiste medewerker treft (en die kans is net zo groot als het winnen van de loterij) wordt het geregeld. Ondertussen is het enige dat je kunt doen bidden, dat het ooit beter wordt.
is het ook gelukt?ciske schreef:volgens KPN ken ik geen digitenne ontvangen, heb het al zo'n jaartje of 4
ze proberen mij steeds die interacitieve zooi aan te smeren.
Har06 schreef:is het ook gelukt?ciske schreef:volgens KPN ken ik geen digitenne ontvangen, heb het al zo'n jaartje of 4
ze proberen mij steeds die interacitieve zooi aan te smeren.
KPN is niet duur,ik verwacht ook geen super service ik wil alleen beeld (waar ik ook voor betaal,die ene kaart die ik heb dan) en meer wil ik ook niet. Maar dit.....het is ook zo moeilijk om te kijken in het systeem of ik er 1 heb ipv 2 dat lukt blijkbaar niet. (bel ik dan kan het wel en klopt alles maar de ene afdeling zegt dit niet tegen de andere afdeling) Ik wacht af...de klacht is in behandeling....ahum al 7 maanden. Snel he....ik geef nog niet op,zo stom ben ik dan weer.
digitenne is niet duur nee, maar kpn valt wel onder de providers die niet echt goedkoop zijn.
je verwacht niet veel service?? raar je hoort gewoon prima beeld te hebben.
je verwacht niet veel service?? raar je hoort gewoon prima beeld te hebben.
Nu eindelijk gesproken met iemand die het ging regelen (afwachten) Ze nam in ieder geval contact op met de financiele afd. om te melden dat ik niet zou worden afgesloten totdat het 'klachtendossier'was afgehandeld. He, he eindelijk iemand die actie onderneemt. De afsluitingsdatum is opgeschort tot eind feb'12. Ze denkt dat de financiele afd. dan tijd genoeg heeft gehad om de klacht te bekijken. Ik heb haar gemeld dat ik geen vertrouwen meer heb in de klantenservice van KPN digitenne en dat het elke keer hetzelfde is. Ik wacht ook nu maar weer af.
-
BillClinton
Reeds enkele jaren hebben wij een abonnement op Digitenne. Toen de zendmast in Smilde op 15 juli 2011 omviel, hadden wij (woonachtig in Emmen) geen signaal meer. Ter compensatie daarvan kregen we kort daarna televisie via het Internet (XS4ALL) door KPN aangeboden. Dit vonden wij een redelijk alternatief en hebben van het aanbod gebruik gemaakt. In december 2011 werd echter ook de televisie via het internet zonder kennisgeving abrupt door KPN afgekoppeld en kregen we dus helemaal geen signaal meer.
Omdat KPN in gebreke blijft voor wat betreft het leveren van welk signaal dan ook, zien wij geen reden meer om hiervoor te betalen. Daarom hebben we de automatische incasso van het abonnementsgeld in december laten terugboeken.
Ik heb op 5 januari 2012 een klacht bij KPN ingediend. KPN bleef ons echter bestoken met aanmaningen, die we uiteraard niet hebben betaald.
Vanmorgen ben ik gebeld door een medewerkster van KPN. Als we geen Digitenne meer wilden, moesten we (volgens haar) eerst opzeggen. Om gek van te worden. KPN koppelt je af en levert niets meer en dan moet de klant opzeggen om er van af te komen. Ik heb KPN de absurditeit van deze gang van zaken helaas niet kunnen uitleggen. Weer een negatieve ervaring met KPN, helaas ....
Omdat KPN in gebreke blijft voor wat betreft het leveren van welk signaal dan ook, zien wij geen reden meer om hiervoor te betalen. Daarom hebben we de automatische incasso van het abonnementsgeld in december laten terugboeken.
Ik heb op 5 januari 2012 een klacht bij KPN ingediend. KPN bleef ons echter bestoken met aanmaningen, die we uiteraard niet hebben betaald.
Vanmorgen ben ik gebeld door een medewerkster van KPN. Als we geen Digitenne meer wilden, moesten we (volgens haar) eerst opzeggen. Om gek van te worden. KPN koppelt je af en levert niets meer en dan moet de klant opzeggen om er van af te komen. Ik heb KPN de absurditeit van deze gang van zaken helaas niet kunnen uitleggen. Weer een negatieve ervaring met KPN, helaas ....
Bureaucratie...Als dit ooit nog goedkomt mag je in je handen wrijven. Ik hoop het van harte voor je.BillClinton schreef:Reeds enkele jaren hebben wij een abonnement op Digitenne. Toen de zendmast in Smilde op 15 juli 2011 omviel, hadden wij (woonachtig in Emmen) geen signaal meer. Ter compensatie daarvan kregen we kort daarna televisie via het Internet (XS4ALL) door KPN aangeboden. Dit vonden wij een redelijk alternatief en hebben van het aanbod gebruik gemaakt. In december 2011 werd echter ook de televisie via het internet zonder kennisgeving abrupt door KPN afgekoppeld en kregen we dus helemaal geen signaal meer.