LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleiding digitenne prijzen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Thara25
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jun 2005 23:22

misleiding digitenne prijzen

Ongelezen bericht door Thara25 »

Hallo,

Wie heeft hier ook ervaring mee? Ik ben twee weken geleden gebeld door KPN over digitenne waarbij is verteld dat dit € 9.95 per maand zou gaan kosten, eerste maand gratis. Vorige week kreeg ik een brief met daarin een abo-prijs van € 13.95 en aansluitkosten van € 29.95 waar niets over verteld is! En hoorde later dat de decoder bij de postbode ook nog eens € 89.95 kost, terwijl dit ook niet gemeld is! Zijn hier meer klachten over? Ik vind dit echt misleiding en zal het ook zeker niet accepteren.

Vr. groet, Marieke.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: misleiding digitenne prijzen

Ongelezen bericht door Anastasia »

Aansluitkosten hadden vermeld moeten worden, die decoder wist ik maar zomaar van E7,95 naar 9,95 is al veel in korte tijd, en die E13,95 is dat per maand of iets langer, een week of 6 zodat ze volgende keer hele maanden kunnen rekenen?

kijk eens op de site, en als het alweer duurder is kun je annuleren en sateliet nemen!

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: misleiding digitenne prijzen

Ongelezen bericht door trappist »

onze "satellietbeheerder" CD schijnt onlangs overgenomen te zijn door de amerikanen! dus ik ben benieuwd wat die met de tarieven gaan doen......

Fred_M
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 nov 2005 22:04

Re: misleiding digitenne prijzen

Ongelezen bericht door Fred_M »

CD verhoogt per 1 april de prijzen van diverse pakketten. Settop box gaat naar 49,95 en diverse andere pakketten worden ook verhoogd. In de brieven die ze sturen, staat al vermeld dat de prijzen gelden tot 1 augustus, dus dan zal er weer een verhoging aankomen.....

Thara25
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jun 2005 23:22

Re: misleiding digitenne prijzen

Ongelezen bericht door Thara25 »

Die € 13.95 is per maand! Ga het sowieso maar annuleren denk ik, vind dit allemaal niet netjes.

Gesloten