LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsverhoging abonnement CanalPlus weer tien euro erbij
Prijsverhoging abonnement CanalPlus weer tien euro erbij
Wederom heb ik een afschrijving ontvangen van CanalPlus voor een jaarabonnement op het basispakket. Sinds 2005 gaat dit pakket jaarlijks met 10 Euro omhoog. In 2009 Euro 69,75
Kan dit nu zo maar en zijn daar geen regels aan verbonden.
De inflatie bedraagt slachts 2%.
Het vervelende is dat je alleen maar kunt opzeggen als je het er niet mee eens bent en een alternatief is niet aanwezig.
Ik vind het ronduit machtsmisbruik.
hoera48
Kan dit nu zo maar en zijn daar geen regels aan verbonden.
De inflatie bedraagt slachts 2%.
Het vervelende is dat je alleen maar kunt opzeggen als je het er niet mee eens bent en een alternatief is niet aanwezig.
Ik vind het ronduit machtsmisbruik.
hoera48
Re: Prijsverhoging abonnement CanalPlus weer tien euro erbij
Canaal Digitaal is de enige aanbieder dus dat is makkelijk concureren!!
Prijsverhoging wordt ook niet onderbouwd: elk jaar 10 euro erbij is makkelijk scoren. Iets voor de Nederlandse Mededingings Autoriteit
Het kantelpunt voor mij om iets anders te gaan kijken komt aardig dichtbij echter kan niet iedereen op een andere manier als via sat TV kijken.
Prijsverhoging wordt ook niet onderbouwd: elk jaar 10 euro erbij is makkelijk scoren. Iets voor de Nederlandse Mededingings Autoriteit
Het kantelpunt voor mij om iets anders te gaan kijken komt aardig dichtbij echter kan niet iedereen op een andere manier als via sat TV kijken.
Ik heb sinds 1 jaar digitenne met buitenantenne na 7 jaar cd het bevalt me prima het beeld is zeker zo goed als cd,en als het slecht weer is geen beelduitval.Ik was cd echt zat,ongevraagde prijsverhogingen,ze zetten je zo op een hoger abo,duurt maanden voor je daar dan weer vanaf bent,heb je je eigen abo weer schrijven ze dubbel af een rotzooi is het daar
ook ik ben verschrokken van de automatsiche inccaso.
En dat terwijl ik al zeker 2 jaar geen schotelontvanger meer bezit.
Ben ooit gestopt door de pasjeswisselregeling van CD.
Maar nu blijkt dat je dus levenslang lid bent.
Wie weet hoe ik het abonnement stop kan zetten, want als ik inlog op mijn CD met de vraag van opzeggen dan is er een fout opgetreden en ben uitgelogd en mag het later nog eens proberen, maar dit lukt dus niet meer.
Blijft vreemd dat je zonder geldige smartkaart (want die heb ik dus ook niet meer) wel je abonnement moet blijven betalen.
En dat terwijl ik al zeker 2 jaar geen schotelontvanger meer bezit.
Ben ooit gestopt door de pasjeswisselregeling van CD.
Maar nu blijkt dat je dus levenslang lid bent.
Wie weet hoe ik het abonnement stop kan zetten, want als ik inlog op mijn CD met de vraag van opzeggen dan is er een fout opgetreden en ben uitgelogd en mag het later nog eens proberen, maar dit lukt dus niet meer.
Blijft vreemd dat je zonder geldige smartkaart (want die heb ik dus ook niet meer) wel je abonnement moet blijven betalen.
Hallo, door de prijsverhoging kun je van je "abbo" af.
Wat ook een optie is is de automische incasso terug boeken.
En uiteraard aandacht geven via dit forum en andere media.
Wat ook een optie is is de automische incasso terug boeken.
En uiteraard aandacht geven via dit forum en andere media.
ik kreeg sept 2007 weer een prijsverhoging op de factuur stond de prijs is gewijzigd u dient de prijs te voldoen tenzij u binnen 30dagen na factuurdatum(15 sept) schriftelijk en kosteloos opzegd.1 okt opgezegd is ook bij de wet geregeld als een abo duurder wordt kan je per direct en zonder opgaaf van reden opzeggen.Bevestiging van cd gehad.Schrijven ze toch nog voor een heel jaar af.Laten storneren op de bank een blokkade voor cd aangevraagd.Blijven ze rekeningen sturen,gewoon terug gestuurd.Jan 2008 sturen ze een incasso op mijn dak(Lindorff) de bewijzen ,copie factuur,opzegbrief en bevestiging cd opgestuurd,maakt ze niks uit ,ik moet en zal betalen,dus niet.Krijg niets als dreigbrieven en al een nepbrief(hebben ze zelf geschreven) van deurwaarder.Nu krijg ik een dagvaarding hebben ze al laten weten.IK betaal niets en heb al laten weten dat ik een tegenvordering indien.Ze zijn al anderhalf jaar aan het dreigen,het heeft mij al een kapitaal gekost(aangetekende)brieven ,dure telefoontjes ,het werk dat je er aanhebt.Ze hebben nergens recht op ze krijgen niets.Lees Transfair en Lindorff eens werken samen met cd ook zo"n maffiakliek
-
Jullie moeten gewoon weggaan bij de firma list en bedrog.
@ agro: Kom er eens in!!
@ agro: Kom er eens in!!
DAAR GAAN WE WEER!!!!
Mensen, 6 euro per maand digitale TV kijken en dan nog zeuren! Ga aub naar een andere aanbieder of kijk lekker naar de Duitse zenders...SHAME ON YOU!!!!
Mensen, 6 euro per maand digitale TV kijken en dan nog zeuren! Ga aub naar een andere aanbieder of kijk lekker naar de Duitse zenders...SHAME ON YOU!!!!
Hier heb je je zin, en wat wil je nu dan?agro: Kom er eens in!!
Dat ik ze verwijs naar de enige echte "firma list en bedrog" (ook weleens upc genaamd)?
Dan ben je tig keer duurder uit (met alleen al het annaloge signaal met een armzalige 30 zenders ruim € 16,00 per maand!!!) dan met hetgeen je nu hebt, en een nog meer belabberde service en kwaliteit.