Van de week 3 dagen geen TV kunnen kijken door een storing op de UPC kabel. Meteen gebeld en kreeg een bandje met er is storing op uw postcode in uw gemeente. Dag 2 nog maar eens gebeld. Nee ik zie geen stroring moet ik een monteur sturen? Nou nee want de halve wijk ligt eruit.
Op de vraag hoe het met het abo geld zat kreeg ik het antwoord dat ze een fantastische 'Service Garantie' hebben, u krijgt over de dagen dat u geen signaal hebt het dubbele bedrag retour mijnheer. Even bellen als de storing is opgelost.
Nou de mevrouw die ik aan de lijn had zou het even uitzoeken. Na meer dan 5 minuten wachten. Ja de storing was al binnen een dag opgelost.
Dus weer de gebruikelijke chaos en onwil om gewoon je 3 dagen abo geld terug te storten. Een aantal jaren geleden heb ik een dag of 5 storing gehad, je belt een aantal keer en er wordt keihard gezegd dat je nooit gebeld hebt met een klacht.
Iemand die je aan de lijn hebt kan nooit wat regelen, en zodra je dreigt om op te stappen, vragen ze of ze je meteen maar door moeten verbinden met de afdelingen die de opzeggingen regelt. Zo weer een probleem opgelost.
Ik heb het zo'n beetje helemaal gehad met het 'Nieuwe' UPC. Ga het geld waar ik recht op heb gewoon storneren en als ze me afsluiten hang ik meteen een schotel op. Schijnt nog betere beeld kwaliteit te zijn dan die sneeuw die je er gratis bij krjigt op NED 1,2,3.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 'SERVICE GARANTIE' UPC
Re: 'SERVICE GARANTIE' UPC
Een prima besluit waar je beslist geen spijt van zal krijgen.hang ik meteen een schotel op. Schijnt nog betere beeld kwaliteit te zijn dan die sneeuw die je er gratis bij krjigt op NED 1,2,3.
Je krijgt een prima beeld en een scala van zenders er bij waar je bij upc nog niet eens van durft te dromen.
Heb je meerdere tv's kan je middels cardsharing op elke tv elk willekeurig programma bekijken onafhankelijk van elkaar met slechts 1 abonnement. (bij de firma list enb edrog heb je voor elke tv waar je digitaal wil kijken een apart abonnement nodig)
Heb je belangstelling om je te orienteren stuur een mailtje en ik stuur je veel info.
Re: 'SERVICE GARANTIE' UPC
Ook leuk zijn van die automatische enquetes waar je aan mee kunt doen.
Heb inmiddels 3 mensen aan de lijn gehad waarvan ik van 2 personen en hun gedrag en antwoorden toch een wat minder gevoel kreeg. Dat waren nu ook precies de gesprekken waar je geen enquete kreeg en gewoon niet na het gesprek werd doorverbonden. De desbetreffende medewerker kan dus invloed uitoefenen op het wel of niet laten beantwoorden van vragen achteraf. UPC slaap maar lekker verder, je enquetes zullen wel vaak positief worden beantwoord.
Heb inmiddels 3 mensen aan de lijn gehad waarvan ik van 2 personen en hun gedrag en antwoorden toch een wat minder gevoel kreeg. Dat waren nu ook precies de gesprekken waar je geen enquete kreeg en gewoon niet na het gesprek werd doorverbonden. De desbetreffende medewerker kan dus invloed uitoefenen op het wel of niet laten beantwoorden van vragen achteraf. UPC slaap maar lekker verder, je enquetes zullen wel vaak positief worden beantwoord.
Re: 'SERVICE GARANTIE' UPC
Positieve reacties op het prikbord (is maar een kleintje nodig), negatieve reacties in de papierversnipperaar (gigantisch groot)UPC slaap maar lekker verder, je enquetes zullen wel vaak positief worden beantwoord.
Re: 'SERVICE GARANTIE' UPC
Het besluit is genomen. Na de laatste actie van UPC komt er nu een schotel, ontvanger erbij met ingebouwde HD recorder. Morgen eens even kijken met een ex collega van me, deze heeft al tijden een installatie met canal + en is hier zeer tevreden over. Goede beeld kwaliteit geen gezijk met storingen, en een goed gevoel dat je die kl5&(^ UPC niet zit te sponsoren. Gezien de abo prijzen van UPC denk ik dat ik vrij snel uit de kosten ben als ik het zelf ga installeren.
Re: 'SERVICE GARANTIE' UPC
Er zijn gelukkig ook nog verstandige mensen die dat waardeloze UPC de deur uit durven te schoppen