Ik woon in hillegom en daar hebben ze begin dit jaar een heel nieuw glasvezelnetwerk aangeleg. nu heb ik een abbonement van lijbrandt telecom (de provider) met digitale televisie en internet.
Nu kon ik bij het afnemen van het abbonement kiezen uit 2 (gratis) set-top boxen 1 voor normale tv's (amino 110) en 1 voor lcd hdtv's (amino120).
Ik had toen een normale beeldbuis dus koos ik voor de Amino 110. nu heb ik sinds een week een full hd lcd en zou daarom wel de andere set-top box willen want die heeft een hoger output signaal 720p en 1080i, integenstelling van de andere set-top box (640x512 (620lijnen))
Nu had ik naar Lijbrandt een mail gestuurd met de vraag of deze om te wisselen was en hoe dat in z,n werk gaat.
Ik kreeg een dag later een mail terug dat de andere set-top box verkrijgbaar was en die kon KOPEN bij de lokale tv boer in het dorp voor 299,- euro. en verder stond er dat er voorlopig toch geen hdtv uitzendingen komen en dat het geen nut had.
Nu vind ik het wel raar dat een jaar terug adverteren met hdtv en nu (voorlopig?) niets meer mee doen.
Mogen ze als ik een een set-topbox wil omwisselen zoveel geld voor vragen?
Heeft er iemand al eens zo,n ervaring gehad en een oplossing?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |