LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Signaal verlies UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Rot-upc

Signaal verlies UPC

Ongelezen bericht door Rot-upc »

Het is kennelijk niet alleen UPC horizon dat problemen heeft. Ik heb namelijk een alles in 1 pakket van UPC, en ik moet je vertellen dat ik er helemaal klaar mee ben. Bijna alle zenders lijden signaal verlies, op een paar regionale zenders na en UPC ondemand. ik heb contact gezocht met UPC en volgens hun was het normaal dat ze weleens signaal verliezen.
Bovendien heb ik vandaag met mijn idiote kop gedacht een voetbalwedstrijd te bestellen op UPC live. Dat werd dus uiteindelijk naar een scherm kijken dat signaal verliest ipv van PSV - Heerenveen.
Ps. Voetbalwedstrijd heeft 11,95 gekost.

Har06

Re: Signaal verlies UPC

Ongelezen bericht door Har06 »

Rot-upc schreef:Het is kennelijk niet alleen UPC horizon dat problemen heeft. Ik heb namelijk een alles in 1 pakket van UPC, en ik moet je vertellen dat ik er helemaal klaar mee ben. Bijna alle zenders lijden signaal verlies, op een paar regionale zenders na en UPC ondemand. ik heb contact gezocht met UPC en volgens hun was het normaal dat ze weleens signaal verliezen.
Bovendien heb ik vandaag met mijn idiote kop gedacht een voetbalwedstrijd te bestellen op UPC live. Dat werd dus uiteindelijk naar een scherm kijken dat signaal verliest ipv van PSV - Heerenveen.
Ps. Voetbalwedstrijd heeft 11,95 gekost.
uitslag was 1-1

misschien een versterker plaatsen?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat zijn je signaalwaarden (uit te lezen in je modem) ?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

11,95 voor een voetbalwedstrijd? Dat lijkt me niet. Daar heb je 3 maanden eredivisie live voor.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij Fox kost een enkele wedstrijd dat toch echt :

http://foxsports.nl/klantenservice

Eredivisie live is opgevolgd door Fox mbt rechten voor live uitzendingen.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:Bij Fox kost een enkele wedstrijd dat toch echt :

http://foxsports.nl/klantenservice

Eredivisie live is opgevolgd door Fox mbt rechten voor live uitzendingen.
Je hebt gelijk ik zie het nu ook. Wat belachelijk duur om naar zo'n achterlijke wedstrijd te kijken

Jantje7

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Kunt u aangeven waar het signaalverlies optreed? Voorheen Horizon, nu weer UPC media box, maar zo goed als geen signaalverlies bij de digitale TV in de kamer. Ook PC en Telefoon werken goed. Extra analoge TV 's boven, via splitter/versterker, daar wel signaal verlies. Waarschijnlijk moet daarvoor nog een extra kaart voor worden gekocht mocht de analoge TV worden vervangen door een digitale.

jantje7

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Beste TS,

Met signaalverlies op bijna al je zenders is TV kijken natuurlijk niks meer aan. Erg vervelend.

De reactie van mijn collega van de helpdesk verbaasd mij wel een beetje. Natuurlijk is het niet normaal als de zenders regelmatig verdwijnen.

Bij de melding signaalverlies kunnen een aantal zaken aan de orde zijn. Hier voor hebben wij een speciale pagina in het leven geroepen, zie: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/246. Hier vind je informatie over mogelijke oorzaken en wat je er aan kunt doen.

Heb je het een en ander uitgeprobeerd en houdt het probleem aan? Dan ontvang ik graag je postcode en huisnummer in een e-mail naar [email protected] nder vermelding van 'Tros Radar'. Graag met een korte omschrijving van het probleem. Dan ga ik verder voor je kijken wat er mis gaat.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare

Gesloten