LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] surfen en bellen van HetNet

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
piet-luyten

surfen en bellen van HetNet

Ongelezen bericht door piet-luyten »

Geachte Dame/Heer,

Met ingang van 28-06-2009 zeg ik mijn contract bij HetNet op.
De reden is,
1e op iTV is er afgegaan, bij ‘programma gemist, SBS6 en vervolgen zie ik alleen maar de NOS- journaals. Daar ben ik niet blij mee. Ik had me helemaal iets anders voorgesteld van iTV zoals beloofd bij de aanschaffing van iTV.

2e Er is in de brief,van KPN d.d. van 26-06-2009, gesteld dat ik recht heb op een GRATIS abonnement van Digitenne. Maar helaas moet ik constateren dat er vanaf 25-06-2008 er wel betaald is(tot heden d.d. 25-03-2009, €72,14) voor Digitenne. Waar is de geloof waardigheid van HetNet(KPN).
Er werd gesteld,door KPN, dat ik 2 decoders zou bezitten en dat is niet zo. Ik had er eerst wel twee maar de ene was een Topfieldrecorder en de decoder heb ik betaald. Maar door de aanschaf van iTV heb ik die terug gestuurd en heb inmiddels het bedrag van €239,00 terug ontvangen(na 4mnd). Dus waar praten we nog over.

3e Over het signaal,van iTV, ben ik niet bijster tevreden en daar veranderen jullie maar niets aan.(steeds schokkende beelden)

4e ook voor het abonnement van mijn mob.tel.(klantnr.134781703 en contr.nr 10443889) ben ik verrast door de bedragen die worden toegevoegd.
Er is me bij de aanschaf niets over verteld.

5e Ook de STIEKEME tariefsverhoging(lees mob.tel.) pruim ik niet.

Ben ook nog naar Primafoon in Breda geweest op 1-04-2009. Daar kreeg ik te horen dat ik maar naar een ander moest gaan.(lees provider)

Zodoende kom ik tot dit besluit.

Afz.: P.L.G.M. Luyten
[email protected]

Kopie verzonden naar KPN en HetNet :evil:

Hyllan

Re: surfen en bellen van HetNet

Ongelezen bericht door Hyllan »

Ja en.....wat wil je nu eigelijk vertellen!!!! Ik heb ook alles van de KPN en ik ben dik en dik tevreden.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb ook alles van de KPN en ik ben dik en dik tevreden.
Ik ben niet dik en toch tevreden. :wink:

wushi31

Ongelezen bericht door wushi31 »

Proficiat met uw besluit!
Ga naar XS4ALL ... de beste server tot nu toe!
Wij hebben hetzelfde ondervonden en zijn toen meteen overgestapt en zonder spijt.
Algemene oproep: BENT U NIET TEVREDEN, KIES DAN DE BESTE SERVER EN
STAP METEEN OVER (bij INTERNET,TELEFONIE en DIGITENNE).

Wushi31

Gesloten