LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2/ Versatel digitale tv een verschrikking!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
inge2d
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2005 10:44

Tele2/ Versatel digitale tv een verschrikking!

Ongelezen bericht door inge2d »

Ik las in het forum al meer posts van mensen die problemen met Tele2 hebben. Lees en huiver. Ik zit dus al ruim TWEE MAANDEN zonder televisie. Het gaat hier dus om het totaal pakket met ADSL 20mb+ en digitale televisie. (Ik heb dit ook bij internet gezet, zodat mensen die overwegen voor dit pakket te kiezen, deze post kunnen lezen en meenemen in hun overweging.
Begin maart ging mijn decoder stuk dankzij een storing. In eerste instantie dacht de klantenservice dan ook dat de modem het vanzelf wel weer ging doen. ('gewoon af en toe de stekker erin en eruit'). Na een paar dagen nog geen tv. Weer gebeld. 'Hij is stuk. U wordt binnen een week gebeld door een monteur om een afspraak te maken om een nieuwe decoder te plaatsen'. Na anderhalve week geen reactie. Weer gebeld. 'Ja, u wordt snel gebeld. Nog even geduld.' Zo ging het week na week. Elke keer werd gezegd dat ik na een week terug moest bellen. Ik terugbellen??? Het lijkt me niet meer normaal dat ik ervan op de hoogte wordt gesteld als het onverhoopt langer duurt.
En dus wel het abonnementsgeld afschrijven voor een dienst die ik niet eens ontvang. Dit is twee maanden geleden. Als ik vraag wat er aan de hand is, kunnen ze daar geen antwoord op geven. Als ik aanbied dat ding zelf ergens te gaan halen, kan dat niet. Niks kan. Ik moet 'geduld' hebben. Zelfs toen ik een klacht schreef, stond daar niets anders in dan 'wij vragen u nog even geduld te hebben'.
Als dit nou van tevoren was gezegd, had ik me daarop in kunnen stellen. Maar er wordt elke keer beloofd dat het snel wordt opgelost. En dergelijke verhalen heb ik ook over de telefonie (ik dacht al twee maanden 24 uur gratis te bellen naar vaste nummers, maar ze bleken het niet doorgevoerd te hebben) en over internet (voordat dat eindelijk geinstalleerd was...).
Voor service, transparantie en een serieuze afhandeling van klachten moet je in elk geval niet bij Tele2 zijn.

Gesloten