Actie was binnen 6 weken de kosten van de ontvanger terug gestort op rekening
t.w.v 89,95 euro.
in de 8 ste week gebeld en gevraagd wanneer dit geld binnen komt daar er al 6 weken verstreken zijn.
Er is mij toen mede gedeeld dat er achterstand was en dat ik binnen 2 weken na telefoongesprek het geld gestort zou krijgen.
Nu 2 1/2 week later weer contact gezcht en weer niks terug gekregen in tussenliggende termijn.
Er wordt gewoon glashard gezegd uw wordt a.s dinsdag er over terug gebeld!!!!!!!!
Wat een zooitje daar bij KPN en wat een actie.
Een actie die ze dus niet waar kunnen maken en waar ze wel reklame mee maken.
Ik voel me zwaar belazerd door KPN.
Eerst innen ze met die actie al dat geld, en blijkbaar wachten ze op rente op de bank van al dat actiegeld en storten het pas heel en heel laat terug naar de klant.
Wanneer????? dat weet niemand.
ik zeg een ondeugelijke actie van KPN en vindt dat ze direct over de brug nu moeten komen daar er meerdere mensen zoals ik zijn voor wie 89,95 euro toch veel geld is.
Hier een reactie op wat ik vandaag terug kreeg na het indienen van een klacht op hun website.
Geachte heer Balk,
Op deze afdeling beschikken wij niet over de mogelijkheid om u in deze situatie van een passende oplossing te voorzien. Om u goed van dienst te kunnen zijn, sturen wij uw e-mail door naar de afdeling Klantenreacties. Deze afdeling behandelt uw klacht inhoudelijk en neemt telefonisch contact met u op. Wegens de drukte is het mogelijk dat de behandeltijd twee weken bedraagt.
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met KPN heeft gehad.
Probleemstelling:
Gewenste oplossing:
Uw gegevens:
E-maildatum 5/30/07
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.
Met vriendelijke groet,
Graag een reactie ofervaring van anderen hoor ik hier