LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC contract netjes beëindigd
UPC contract netjes beëindigd
Het is echt niet alleen kommer en kwel. Omdat ik bij mijn vriendin introk die een andere leverancier had dan UPC, vroeg ik aan UPC of mijn contract tussentijds kon worden beëindigd. Daarvoor diende ik een bewijs van inschrijving bij de nieuwe gemeente op het adres van mijn vriendin én kopieën van haar contractgegevens te overleggen. En bovendien de UPC-modem en digitale TV-ontvanger terug te sturen. Ik heb e.e.a. met een aangetekende brief opgestuurd en UPC is keurig netjes overgegaan tot het terugbetalen van het teveel betaalde abonnementsgeld plus terugbetaling van de borg van de modem. Bovendien heeft de UPC-dame aan de telefoon alles keurig uitgelegd. Ik meen dat het correct is om ook de positieve belevenissen met de administratie van UPC eens te belichten.
-
Re: UPC contract netjes beëindigd
Inderdaad Ik moet zeggen dat upc best wel zijn best doet.
Ikzelf had problemen met een onduidelijke factuur,vanwege verandering v/h pakket daardoor kreeg ik een nieuwe mediabox die nogal lawaai maakte zodat er een monteur moest komen,om het probleem op te lossen.echter deze kreeg het niet voor elkaar dus
netjes een andere gehad.
Ik kreeg naderhand ook nog voor de fouten in de adminstratie,
nog een excuus brief en nog 3 maanden extra korting op mijn abbo.
Kortom niet alles is slecht bij upc; maar noem eens een provider op die
geweldig en zonder problemen is ZIGGO!!!
Ikzelf had problemen met een onduidelijke factuur,vanwege verandering v/h pakket daardoor kreeg ik een nieuwe mediabox die nogal lawaai maakte zodat er een monteur moest komen,om het probleem op te lossen.echter deze kreeg het niet voor elkaar dus
netjes een andere gehad.
Ik kreeg naderhand ook nog voor de fouten in de adminstratie,
nog een excuus brief en nog 3 maanden extra korting op mijn abbo.
Kortom niet alles is slecht bij upc; maar noem eens een provider op die
geweldig en zonder problemen is ZIGGO!!!