LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en aansluitkosten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
renate1

UPC en aansluitkosten

Ongelezen bericht door renate1 »

Wij wonen met 3 personen in een studentenhuis. We hebben digitale tv van upc en dat staat op de naam van mijn huisgenoot. Mijn huisgenoot wist enkele weken geleden dat hij ging verhuizen en zei zijn upc op. Ik moest het dus ook aanvragen en onder het mom van dat zal vast wel een maand duren vroeg ik digitale tv en standaard pakket aan op internet. Helaas bleek je dus op internet niet aan te kunnen geven wanneer je wilt dat het abonnement ingaat. En dat je binnen drie weken aangesloten wordt. Oeps.
Dubbele tv kosten wilde ik niet betalen dus ik heb meteen upc gebeld of ze de ingangsdatum kunnen aanpassen. Nee, want je hebt via internet aangevraagd was het antwoord (?????!!!!) Volgens de dame moest ik gewoon alles weigeren aan de deur (=annuleren) en vervolgens alles opnieuw aanvragen. Dat vertrouwde ik niet en dus belde ik enkele dagen later terug om de hele boel te annuleren. Nou ze hadden mijn aanvraag nog niet in het systeem staan, dus dat kon niet. Pfff. Ik nog wat dagen later terug gebeld, geannuleerd. Prima, nu nog die box weigeren aan de deur en klaar. Dat ging goed, kreeg annuleringsbevestiging etc.
Maar nu vandaag kreeg ik een factuur: 37,84 AANSLUITKOSTEN!!!
Ik heb geen minuut tv ontvangen, geen seconde. Zo snel mogelijk alles geannuleerd en nu flikken ze dit nog!! Belachelijk!

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En hoe kom je er onder uit?

Probeer al de hele dag de klantenservice te bereiken, maar telkens wordt er minimaal een kwartier wachttijd opgegeven. De afdeling verkoop is wel altijd goed te bereiken, rara hoe kan dat?

Wassily-UPC
Contacteer:

Re: UPC en aansluitkosten

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Een aanvraag voor onze diensten wordt een overeenkomst zodra de aanvraag door UPC is geaccepteert. Echter, voor aanvragen via internet geldt zeven werkdagen bedenktijd.

Indien u binnen deze 7 dagen uw aanvraag heeft geannuleerd corrigeren wij de berekende kosten.

Zou u uw klantgegevens willen mailen naar [email protected] zodat wij dit voor u in orde kunnen maken?

Met vriendelijke groet,

UPC Webcare

Gesloten