![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)
Ik had verhalen gehoord over teleurstelling betreffende de mediabox van UPC.
Dus ik dacht ik bel even dat ik geen box wenst te ontvangen. Mij werd vertelt dat dit eigenlijk niet kon omdat ik nog geen aanbiedingsbrief had ontvangen. Wel werd er een aantekening gemaakt dat ik afzag van de box.
Vervolgens een brief van UPC dat Canal + voortaan door UPC zal worden verzorgt via de mediabox, ik weer bellen. Ik wilde Canal + toch al opzeggen dus vraag ik of het abonnement bij hen moest opzeggen, aangezien ik geen media box wilde hebben. Het antwoord was dat dit niet nodig was aangezien het abonnement automatisch verviel als ik geen box nam.
Maand later kreeg ik alsnog een aanbiedingsbrief, ik weer bellen. Ja meneer er staat inderdaad een aantekening, maar dit is allemaal lang geleden opgestart en wij kunnen de bezorging niet annuleren. Mijn ervaring dat de box ook aan buren werd afgeleverd, werd afgedaan als dat dit eigenlijk niet toegestaan werd. Voor de zekerheid vroeg ik nog even bevestiging dat ik geen rekening voor Canal + kreeg. Nee hiervoor moest ik toch echt met Canal + zelf contact opnemen. Canal + kon mij vertelen dat het analoge signaal per 1 maart zal vervallen en dat dan voor hen mijn abonnement vervalt. Nu worden de kosten automatisch afgeschreven en ik moest een brief schrijven dat ik opzeg per 1 maart. Helaas weet de helpdesk van UPC dit allemaal niet.
UPC Helpdesk (10 eurocent/ min) kan je alleen maar vertellen wat er niet kan en waar het woordje help in helpdesk opslaat is mij een raadsel.
Ik denk dat ik maar eens ga kijken wat de alternatieve zijn voor UPC, want naast duur is de service belabberd.