LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC ON DEMAND is echt drama

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Woodrow
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2010 21:03

UPC ON DEMAND is echt drama

Ongelezen bericht door Woodrow »

Ik word heel langzaam gek van UPC. Hoe kan een organisatie nu een dienst aanbieden die vaker niet werkt dan wel werkt en daarnaast niet bereikbaar is en ook nog eens geen goed inzicht geeft in wat ze wel en niet afrekenen.

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar mijn e-mails worden niet beantwoord (ook niet na een week) en de wachttijd aan de telefoon bedraagt minimaal 15 minuten. Ik wacht dus 15 minuten, maar nee hoor, geen reactie!! Drama organisatie UPC en schandelijk dat het niet aangepakt wordt.

cvandestreek
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:40

Re: UPC ON DEMAND is echt drama

Ongelezen bericht door cvandestreek »

Wat is je probleem exact? behalve dat jou communicatie met UPC niet top is ;)

imrebut
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010 22:17

Re: UPC ON DEMAND is echt drama

Ongelezen bericht door imrebut »

UPC het begint haast een eigen leven te leiden, er is werkelijk niemand die er wat aan doet. wat er precies is krijg je als reactie. goed dan gaan we dat maar uitleggen, UPC werkt vaak niet ongeveer 9 x langdurig uitval ( binnen 5 maanden ) 2 x een monteur langs geweest die vervangt alles behalve het kastje, uiteindelijk nieuwe box nog steeds hetzelfde resultaat, laat staan het vermogen wat uitgegeven is aan telefoonkosten ( wachttijd minimaal 20 minuten ) extra is uiteraard 0900 nummer , tel maar uit je winst.dan hebbenwe het nog niet gehad over de nota's die maar blijven komen, ja gek maar de kosten van een nieuw kastje is uiteraard voor de consument. Maar de enige echte irritatie is dat als je de hele week hard gewerkt hebt voor je centen je de wedstrijd waar je op gewacht hebt niet kunt zien en dat die duurverziende centen naar hun toe gaan om ervoor te zorgen dat je die wedstrijd toch nog kunt zien. IK KAN MIJ NIET VOORSTELLEN DAT ER NIET HONDERDEN / DUIZENDEN CONSUMENTEN ZIJN DIE DEZELFDE PROBLEMEN MET DEZE ORGANISATIE HEBBEN, en wij maar zeuren over die schotels die je overal ziet....ze hebben gewoon gelijk.

stofzuigertje

Re: UPC ON DEMAND is echt drama

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik woon elders en heb Ziggo om zelfde reden opgezegd.

Het beste is opzeggen en enkele weken later als de meestal gratis doorgifte van TV dreigt te stoppen op naam van partner een nieuw contract met ook andere bank rekening te nemen.
Ondanks de afsluit kosten heb je meestal ook nog welkomst voordeel dus opzeggen en alles opnieuw afsluiten is de manier die helaas het beste werkte!

Gesloten