LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC wat een #* bedrijf
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 10 jan 2006 12:17
UPC wat een #* bedrijf
Zoals in een ander topic gelezen heb ook ik de digitaletvbox toegezonden gekregen maanden geleden. Toch wil ik er een nieuw topic over beginnen. Het gaat mij namelijk niet meer om het ongevraagd toezenden van de digitalebox (wat ik overigens al heel hinderlijk vond) maar ik probeer dat ding al maanden terug te stuiren wat niet wil lukken.
IK HOOP DAT IEMAND VAN UPC MEELEEST
Ik moet dat ding niet maar ik kom er maar niet vanaf.
Ik heb maanden geleden gebeld (BETAALD NUMMER) naar Upc om het pakketje maar weer te komen ophalen,gezien ik geen interesse had.
Door de telefoon ben ik overgehaald om het toch een tijdje te proberen en ik zou een paar films gratis mogen kijken.
Schiet maar op toch proberen. Maar als er storm is of regen (in nederland niet onbekend) deed mijn digitale ontvanger het niet meer. Dat ding moest gewoon weer terug.
Gebeld (BETAALD NUMMER) voor een ophaalbox (die nodig zou zijn om het terug te sturen). Niets ontvangen.
Gebeld (BETAALD NUMMER), weer niets ontvangen.
Gebeld (BETAALD NUMMER) en ja hoor hij lag in de bus. Jippie...
Moest ik zelf nog naar het postkantoor met het ongevraagde pakket.
Kijk ik op mijn rekening en is er geld afgeschreven voor de digitale tv ontvanger en mijn gekeken (gratis beloofde) films.
Gebeld (BETAALD NUMMER), geld krijg ik terug gestort.
Nu ligt er weer een brief in mijn postbus met de mededeling dat de ontvanger nooit is aangekomen en dat er anders 175,- in rekening wordt gebracht!!!!
Ik ben er zo verschrikkelijk moe van!!
Ik mag weer gaan bellen met UPC (BETAALD NUMMER) dat hij wel degelijk is opgestuurd en dat ze hun administratie wat beter moeten doe. Wat een K#* bedrijf.
IK HOOP DAT IEMAND VAN UPC MEELEEST
Ik moet dat ding niet maar ik kom er maar niet vanaf.
Ik heb maanden geleden gebeld (BETAALD NUMMER) naar Upc om het pakketje maar weer te komen ophalen,gezien ik geen interesse had.
Door de telefoon ben ik overgehaald om het toch een tijdje te proberen en ik zou een paar films gratis mogen kijken.
Schiet maar op toch proberen. Maar als er storm is of regen (in nederland niet onbekend) deed mijn digitale ontvanger het niet meer. Dat ding moest gewoon weer terug.
Gebeld (BETAALD NUMMER) voor een ophaalbox (die nodig zou zijn om het terug te sturen). Niets ontvangen.
Gebeld (BETAALD NUMMER), weer niets ontvangen.
Gebeld (BETAALD NUMMER) en ja hoor hij lag in de bus. Jippie...
Moest ik zelf nog naar het postkantoor met het ongevraagde pakket.
Kijk ik op mijn rekening en is er geld afgeschreven voor de digitale tv ontvanger en mijn gekeken (gratis beloofde) films.
Gebeld (BETAALD NUMMER), geld krijg ik terug gestort.
Nu ligt er weer een brief in mijn postbus met de mededeling dat de ontvanger nooit is aangekomen en dat er anders 175,- in rekening wordt gebracht!!!!
Ik ben er zo verschrikkelijk moe van!!
Ik mag weer gaan bellen met UPC (BETAALD NUMMER) dat hij wel degelijk is opgestuurd en dat ze hun administratie wat beter moeten doe. Wat een K#* bedrijf.
Re: UPC wat een #* bedrijf
Ik zou 1 keer een dikke vette AANGETEKENDE brief sturen dat ze die rotzooi op kunnen komen halen.
Wordt hier niet op gereageerd dan de extra toelage van 2 euro per maand en de extra bijkomende kosten van films ed niet meer betalen, dan komen ze vanzelf wel.
Wordt hier niet op gereageerd dan de extra toelage van 2 euro per maand en de extra bijkomende kosten van films ed niet meer betalen, dan komen ze vanzelf wel.
Re: UPC wat een #* bedrijf
Kennet, je leest niet. Het kreng is al teruggestuurd.Ik zou 1 keer een dikke vette AANGETEKENDE brief sturen dat ze die rotzooi op kunnen komen halen.
Aangetekende brieven kosten je weer een hoop geld en een gang naar het postkantoor ( = brandstof, parkeerkosten en tijd )
Nogmaals, je leest niet.Wordt hier niet op gereageerd dan de extra toelage van 2 euro per maand en de extra bijkomende kosten van films ed niet meer betalen, dan komen ze vanzelf wel.
Het gaat niet om 2 euro per maand, ze heeft naast de rekening voor films ook een dreigement van 175 euro voor dat ongevraagde kl..ding wat in de post of bij UPC zelf kwijt is geraakt.
Bij UPC lijkt me het meest voor de hand liggen want 99% van alle post naar dit bedrijf "is nooit aangekomen" en zo slecht is TNT nou ook weer niet.
Een uitzondering is post van nieuwe klanten die zich aanmelden, deze komt schijnbaar wel altijd aan Kennelijk staat op deze afdeling geen papierversnipperaar onder de brievenbus.
Re: UPC wat een #* bedrijf
UPC bellen heeft volgens mij totaal geen zin, luisteren kunnen ze toch niet en jij maakt alleen maar extra kosten.
Heb je op het postkantoor een bewijs gekregen dat je dat apparaat hebt afgegeven? Zo ja, dan sta je sterk en zal t jou een zorg zijn wie of waar het apparaat is kwijtgeraakt. Wees erg zuinig op dat bewijs en alleen een kopie ervan opsturen naar UPC, originelen altijd zelf bewaren.
En voortaan van alles dat bedrijven je beloven een schriftelijke bevestiging vragen. Vraag ook altijd naar de naam van de medewerk(st)er en zeg evt. aan de telefoon dat je het gesprek opneemt en of ze de toezegging nog eens wil herhalen. Altijd jezelf indekken.
Heb je op het postkantoor een bewijs gekregen dat je dat apparaat hebt afgegeven? Zo ja, dan sta je sterk en zal t jou een zorg zijn wie of waar het apparaat is kwijtgeraakt. Wees erg zuinig op dat bewijs en alleen een kopie ervan opsturen naar UPC, originelen altijd zelf bewaren.
En voortaan van alles dat bedrijven je beloven een schriftelijke bevestiging vragen. Vraag ook altijd naar de naam van de medewerk(st)er en zeg evt. aan de telefoon dat je het gesprek opneemt en of ze de toezegging nog eens wil herhalen. Altijd jezelf indekken.
Re: UPC wat een #* bedrijf
Zo langzamerhand is volgens mij de tijd gekomen dat zelfs particulieren genoodzaakt zijn een opname apparaat aan de telefoon te koppelen.Vraag ook altijd naar de naam van de medewerk(st)er en zeg evt. aan de telefoon dat je het gesprek opneemt en of ze de toezegging nog eens wil herhalen. Altijd jezelf indekken.
Re: UPC wat een #* bedrijf
Ja hoor post van UPC, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Na de brief van 31 augustus 2006 waarin de UPC mij dankt voor mijn (door hersenverweking aangetaste zieke geesten bij de UPC zelf verzonnen) bestelling van het UPC Digital TV pakket, heb ik na moeizame telefoongesprekken met (en voorgelogen te zijn door) de UPC hulp- cq terreurdienst op 15 september 2006 een boze brief aan heer Olivier Martens, Directeur Televisie van UPC Nederland geschreven.
Zolang ik geen tastbaar bewijs te zien kreeg van mijn bestelling kon heer Olivier Martens, Directeur Televisie van UPC Nederland zijn ongevraagde en meer nog ongewenste digitale **** analoog in zijn anus steken.
De brief van 15 september 2006 is blijkbaar aangekomen (in meer dan één opzicht).
Reactie van UPC: zonder enige vorm van communicatie heeft UPC de stekker eruit getrokken, geen kabeltelevisie meer, UPC heeft mij “geroyeerd” als klant.
UPC gemaild: geen antwoord.
UPC maar weer eens gebeld: UPC weigert mij met zoveel woorden schriftelijk te bevestigen dat er geen signaal meer doorgegeven wordt, kortom de betalingen gaan tot in de eeuwigheid gewoon door via de (Eneco) gas en licht rekening.
Gelukkig is Eneco vanaf 1 januari 2007 gestopt met de incasso voor UPC, alle kabelklanten gaan voortaan direct aan UPC betalen.
Héé,… UPC mist sinds januari 2007 de betaling van Ech Wel: paniek,…. wat nu?
Dus stuurt UPC Ech Wel een door de eerder genoemde heer Olivier Martens, Directeur Televisie UPC Nederland met een vriendelijke groet ondertekende brief:
Volgens de heer Olivier Martens wordt op Ech Wel’s adres op dit moment het UPC radio- en tv-signaal geleverd zonder dat Ech Wel het fatsoen heeft ervoor te betalen. Als Ech Wel niet voor 3 februari 2007 reageert wordt de doorgifte van het kabelsignaal per maart 2007 beëindigd.
Dus,… als Ech Wel het goed begrijpt, laat heer Olivier Martens binnenkort bij Ech Wel, die inmiddels te veel betaald heeft voor niet meer geleverde diensten, een reeds afgesloten kabelsignaal afsluiten omdat Ech Wel niet meer betaalt.
Tering,….… het moet ech wel niet veel gekker worden.
Heer Olivier Martens besluit zijn brief van 18 januari jl. met een welgemeende, edoch in het licht van het voorgaande hilarische “Wij verwelkomen U graag als abonnee”.
Ech Wel laat deze eer volgaarne aan zich voorbijgaan
Na de brief van 31 augustus 2006 waarin de UPC mij dankt voor mijn (door hersenverweking aangetaste zieke geesten bij de UPC zelf verzonnen) bestelling van het UPC Digital TV pakket, heb ik na moeizame telefoongesprekken met (en voorgelogen te zijn door) de UPC hulp- cq terreurdienst op 15 september 2006 een boze brief aan heer Olivier Martens, Directeur Televisie van UPC Nederland geschreven.
Zolang ik geen tastbaar bewijs te zien kreeg van mijn bestelling kon heer Olivier Martens, Directeur Televisie van UPC Nederland zijn ongevraagde en meer nog ongewenste digitale **** analoog in zijn anus steken.
De brief van 15 september 2006 is blijkbaar aangekomen (in meer dan één opzicht).
Reactie van UPC: zonder enige vorm van communicatie heeft UPC de stekker eruit getrokken, geen kabeltelevisie meer, UPC heeft mij “geroyeerd” als klant.
UPC gemaild: geen antwoord.
UPC maar weer eens gebeld: UPC weigert mij met zoveel woorden schriftelijk te bevestigen dat er geen signaal meer doorgegeven wordt, kortom de betalingen gaan tot in de eeuwigheid gewoon door via de (Eneco) gas en licht rekening.
Gelukkig is Eneco vanaf 1 januari 2007 gestopt met de incasso voor UPC, alle kabelklanten gaan voortaan direct aan UPC betalen.
Héé,… UPC mist sinds januari 2007 de betaling van Ech Wel: paniek,…. wat nu?
Dus stuurt UPC Ech Wel een door de eerder genoemde heer Olivier Martens, Directeur Televisie UPC Nederland met een vriendelijke groet ondertekende brief:
Volgens de heer Olivier Martens wordt op Ech Wel’s adres op dit moment het UPC radio- en tv-signaal geleverd zonder dat Ech Wel het fatsoen heeft ervoor te betalen. Als Ech Wel niet voor 3 februari 2007 reageert wordt de doorgifte van het kabelsignaal per maart 2007 beëindigd.
Dus,… als Ech Wel het goed begrijpt, laat heer Olivier Martens binnenkort bij Ech Wel, die inmiddels te veel betaald heeft voor niet meer geleverde diensten, een reeds afgesloten kabelsignaal afsluiten omdat Ech Wel niet meer betaalt.
Tering,….… het moet ech wel niet veel gekker worden.
Heer Olivier Martens besluit zijn brief van 18 januari jl. met een welgemeende, edoch in het licht van het voorgaande hilarische “Wij verwelkomen U graag als abonnee”.
Ech Wel laat deze eer volgaarne aan zich voorbijgaan
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 26 jan 2007 06:49
Re: UPC wat een #* bedrijf
mijn buurvrouw kreeg ook upc box zomaar toegestuurd. Ook haar werd verteld dat ze gratis mocht kijken. Zij had al digitale tv van tele 2 maar dacht nou dan als het gratis is toch proberen. En toen kreeg zij een rekening van upc. 2500 euro of ze dat even wilde betalen. Zij heeft 34 jaar geleden upc internet gehad. Maar ht modem toen ook terug gebracht naar het kantoor. Contract was verbroken. En nu moet ze 5 jaar internet en tv betalen in 1 keer terwijl ze dat al die tijd al van tele 2 heeft. Nooit een rekening gehad en hun zeggen dus dat ze wel degelijk nota's hebben gestuurd. Vreemd dat nou net deze wel is aangekomen. Ongelovelijk wat een bedrijf zeg. En daar sta je dan als consument. Weet iemand mischien wat zij hier aan kan doen. Want het is verchten tegen de bierkade natuurlijk.
Re: UPC wat een #* bedrijf
34 JAAR GELEDEN, toen bestond het internet en UPC niet in NEDERLAND!!!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 26 jan 2007 06:49
Re: UPC wat een #* bedrijf
dat bedoelde ik dus ook niet ik bedoelde 4 jaar maar 3 en vier zitten naast elkaar op toetsen bord dat had je mischien wel begrepen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 26 jan 2007 13:27
Re: UPC wat een #* bedrijf
UPC doet wel meer gekke dingen:
In Alkmaar kregen we vorig jaar het aanbod dat we 1 jaar gratis digitale Tv zouden krijgen. Sinds 1 augustus 2006 hebben we zo'n media box (waardeloos ding, maar dat terzijde). Vanmorgen valt een brief in de deur dat de gratis periode per 1 februari afgelopen is. Toen meteen maar gebeld. Ze mogen die waardeloze mediabox op komen halen. Tegenwoordig bel ik geen helpdesk meer, ga me niet ergeren. Geen service, leugens of anderszins, wegwezen met die leverancier. UPC verteld niet hoeveel mensen die mediabox terugsturen, maar als de mensen wijs zijn moet je ze massaal retour sturen. Mijn vriendin heb ik nog niet zover, maar als het aan mij ligt hangt hier zeer binnenkort een schotel aan het huis. Dag United Pruts Compagnie.
In Alkmaar kregen we vorig jaar het aanbod dat we 1 jaar gratis digitale Tv zouden krijgen. Sinds 1 augustus 2006 hebben we zo'n media box (waardeloos ding, maar dat terzijde). Vanmorgen valt een brief in de deur dat de gratis periode per 1 februari afgelopen is. Toen meteen maar gebeld. Ze mogen die waardeloze mediabox op komen halen. Tegenwoordig bel ik geen helpdesk meer, ga me niet ergeren. Geen service, leugens of anderszins, wegwezen met die leverancier. UPC verteld niet hoeveel mensen die mediabox terugsturen, maar als de mensen wijs zijn moet je ze massaal retour sturen. Mijn vriendin heb ik nog niet zover, maar als het aan mij ligt hangt hier zeer binnenkort een schotel aan het huis. Dag United Pruts Compagnie.
Re: UPC wat een #* bedrijf
tallielala,
Heeft ze haar abonnement ook daadwerkelijk opgezegd ( schriftelijk) of alleen het modem teruggebracht? heeft ze een brief of mail gehad waarin de opzegging bevestigd is?
Heeft ze haar abonnement ook daadwerkelijk opgezegd ( schriftelijk) of alleen het modem teruggebracht? heeft ze een brief of mail gehad waarin de opzegging bevestigd is?
Re: UPC wat een #* bedrijf
Zeg af en toe bellen ze nog, dat hadden ze bij ons gedaan. Kreeg m'n dochter van 12 ze aan de telefoon hadden ze haar 't aangesmeerd!!!!
Gelijk naar UPC gebeld weet ik veel hoeveel euro aan wachttijd door m'n strot en dat ding uiteindelijk teruggestuurd, heb ik ook nog voor moeten betalen.
UPC komt echt m'n strot uit en ik wil ECHT ECHT NOOIT meer spul van hun. 'k heb gelijk m'n kabelabo opgezegd.
En serieus, ik ben echt niet de enige hoor, google ff (maar geef niet te veel info voordat je privacy in het geding komt) en je vind honderden, misschien wel duizenden anderen die ongewild uren tijd moeten verspillen voor dit geintje van UPC...
Gelijk naar UPC gebeld weet ik veel hoeveel euro aan wachttijd door m'n strot en dat ding uiteindelijk teruggestuurd, heb ik ook nog voor moeten betalen.
UPC komt echt m'n strot uit en ik wil ECHT ECHT NOOIT meer spul van hun. 'k heb gelijk m'n kabelabo opgezegd.
En serieus, ik ben echt niet de enige hoor, google ff (maar geef niet te veel info voordat je privacy in het geding komt) en je vind honderden, misschien wel duizenden anderen die ongewild uren tijd moeten verspillen voor dit geintje van UPC...