Fiesiekus schreef: Dus prima provider. Wie heeft serieus een goedkoper alternatief zonder aan kwaliteit in te boeten???
kul...een vriend van mij heeft ziggo , heel vaak uitval dus gewoon onzin.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Fiesiekus schreef: Dus prima provider. Wie heeft serieus een goedkoper alternatief zonder aan kwaliteit in te boeten???
Het zijn niet bij alle mediaboxen dezelfde problemen geweest, maar het heeft wel allemaal te maken met opnemen, pauzeren en programma gemist.edwinknight schreef:Tis vreemd dat tot nu toe bij al je mediaboxen hetzelfde probleem verschijnt.
Is de TV geschikt voor bovenstaande?,is de mediabox juist ingesteldFemmiej schreef:Het zijn niet bij alle mediaboxen dezelfde problemen geweest, maar het heeft wel allemaal te maken met opnemen, pauzeren en programma gemist.edwinknight schreef:Tis vreemd dat tot nu toe bij al je mediaboxen hetzelfde probleem verschijnt.
Hoe vaak is "heel vaak uitval"? Zo maar "kul" of "gewoon onzin" roepen zonder een getal voor uitval per jaar/maand, is kort door de bochttiptoo schreef:kul...een vriend van mij heeft ziggo , heel vaak uitval dus gewoon onzin.Fiesiekus schreef: Dus prima provider. Wie heeft serieus een goedkoper alternatief zonder aan kwaliteit in te boeten???
Fiesiekus schreef:
Hoe vaak is "heel vaak uitval"? Zo maar "kul" of "gewoon onzin" roepen zonder een getal voor uitval per jaar/maand, is kort door de bocht
tiptoo schreef:@edwinknight , tegen wie heb je het ? is onduidelijk ik heb geen ziggo
Akkoord, dan anders gezegd: Ziggo voor mij: tot nu toe de minst slechte ervaringen mee (hiervoor KPN en Tele2). Houd me aanbevolen voor betere providers.edwinknight schreef:Er bestaat GEEN 100% beste keus provider.
Fiesiekus schreef:Akkoord, dan anders gezegd: Ziggo voor mij: tot nu toe de minst slechte ervaringen mee (hiervoor KPN en Tele2). Houd me aanbevolen voor betere providers.edwinknight schreef:Er bestaat GEEN 100% beste keus provider.
Het antwoord is al dagen eerder gegeven: UPCedwinknight schreef:Fiesiekus schreef:Akkoord, dan anders gezegd: Ziggo voor mij: tot nu toe de minst slechte ervaringen mee (hiervoor KPN en Tele2). Houd me aanbevolen voor betere providers.edwinknight schreef:Er bestaat GEEN 100% beste keus provider.
Haha, leuk gevonden. Hier nog 1 dan.
Ik houd me aanbevolen voor de provider met de minst slechte provider.
Wens je succes met de zoektocht.
Vervelend om te horen Femmiej. Misschien kan ik jou helpen.Femmiej schreef:Het zijn niet bij alle mediaboxen dezelfde problemen geweest, maar het heeft wel allemaal te maken met opnemen, pauzeren en programma gemist.edwinknight schreef:Tis vreemd dat tot nu toe bij al je mediaboxen hetzelfde probleem verschijnt.
Henri42 schreef: Het antwoord is al dagen eerder gegeven: UPC
Aan mijn bekabeling (signaal) ligt het niet omdat:Henri42 schreef:Is de TV geschikt voor bovenstaande?,is de mediabox juist ingesteld
? vaak zit het foutje bij de eindgebruiker
Helemaal mee eens, logisch ook. Er is altijd wel iets, ik kan ook leven met af en toe een storing of iets. Maar gemiddeld 4× per week iets wat niet werkt is gewoon (zacht uitgedrukt) vervelend, zeker als je elke maand de volle mep betaald.edwinknight schreef:Er bestaat GEEN 100% beste keus provider.
Maak dat je kat wijs..Henri42 schreef:Het antwoord is al dagen eerder gegeven: UPC
Dat heb ik allemaal al gedaan. Maar het feit is dat het gewoon hoort te werken en ik niet allerlei trucjes moet verzinnen om het alsnog voor elkaar te krijgen.160589005 schreef:Wat heel vaak helpt is als je de Mediabox voor 30 seconden uitschakelt. Stekker weer inpluggen.
Fabrieksinstellingen heb ik ook al vaak genoeg gedaan.160589005 schreef:- Geen opname gemaakt - Fabrieksinstellingen proberen anders is de hard disk waarschijnlijk niet in orde
Het komt bij mij niet uit de meterkast, er zit geen splitter tussen en mijn kabel is ook niet lang. Dus daar ligt het ook echt niet aan160589005 schreef:Bij heel veel klanten waarbij het signaal in de meterkast uitkomt zit het probleem altijd in de bekabeling van de klanten. Meestal gebruiken zij spullen die niet 2-weg geschikt zijn en dat hierdoor geen retoursignaal mogelijk is. Als jou eerste aansluitpunt een wandcontactdoos is, dan zou ik je internet en telefonie splitter er eens vanaf halen. 1 korte kabel van ongeveer een meter van de muur naar de mediabox aansluiten en het dan nog eens proberen.
Dan is het toch duidelijk, dat het de box niet is.En heb ik nu al mijn 7e of 8e mediabox hier staan die nog steeds niet werkt.
tennis schreef:Dan is het toch duidelijk, dat het de box niet is.En heb ik nu al mijn 7e of 8e mediabox hier staan die nog steeds niet werkt.
Ik heb wel geen mediabox, maar een satellietontvanger.
Ik had in begin, dat deze niets opgenomen heeft.
Ik heb zeker en vijftal keren de harde schijf geformatteerd, en daarna werkt deze wel zonder problemen.
Misschien ook een optie voor jou!
Ik heb het over vaker de harde schijf te formatteren en niet over terug zetten van de fabrieksinstelling!edwinknight schreef: TS heeft reeds meerdere keren terug gezet naar fabrieksinstellingen. hiermee wordt ook de inhoud op harde schijf gewist. Is dus geen optie....
Als we het hebben over de mediabox van UPC met harddisk valt er zelf helemaal niets te formatteren, je kunt hem wel terugzetten naar de fabrieks-instellingen maar daarmee word de harde schijf niet geformatteerd. Dit kan alleen op afstand gedaan worden door UPC, je moet dan de box aan laten staan en het duurt 24 uur. Bij mij nam de vorige box niet goed meer op en toen hij door UPC geformatteerd was heeft hij daarna (de box heeft nog 6 maanden gedraaid en is daarna omgewisseld voor de HD DVR))geen problemen meer gegeven.Zie onder de antwoorden op het forum van chelloo.comtennis schreef: Ik heb wel geen mediabox, maar een satellietontvanger.
Ik had in begin, dat deze niets opgenomen heeft.
Ik heb zeker en vijftal keren de harde schijf geformatteerd, en daarna werkt deze wel zonder problemen.
Misschien ook een optie voor jou!
Vandaag de nieuwe software voor VOD etc binnen gehad en inderdaad, de harddisk was meteen vol. Blijkbaar snoept de nieuwe software van de harde schijf mee. Joepiesie helpdesk gebeld en hebben de harde schijf geformatteerd. Al mijn films weg :'( , maar wel weer een lege schijf . Dus iedereen die de probleem heeft na de nieuwe software update, even de HD bellen voor format op afstand. Kan ook alleen op afstand overigens. Voor de rest werkt is de nieuwe software up to date