LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Henny5333
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2019 17:31

witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door Henny5333 »

Beste medewerker van Radar

Wij kopen op 26-11-2016 een Philips 49PUS6101/12 UHD TV
Bij de Makro prijs € 543,29
Vanaf dec.2018 zag je witten vlekken in het beeld ,wij dachten dat het de weerschijn van de kerstverlichting was
Maar in jan. 2019 toen de kerstverlichting weg was zag je nog steeds die witte ballen in de tv .
Phillips gebeld ze konden de klachten en moest de aankoop bon en een foto van het beeld opsturen
Dan zouden ze coulance geven omdat hij net 2 maanden uit de garantie is

Het antwoord was hij is kapot maak een afspraak met de monteur en wat gaat dat kosten ???
De tv word opgehaald en thuis gebracht
,dan krijg je een offerte en dan kan je kiezen laten maken of niet

Maar voor het ophalen en brengen en offerte betaal je 85,00 dat vinden wij geen coulance

Je gaat Googelen en vind heel veel reactie met deze klachten en slechte service van Philips

Misschien kunnen jullie andere mensen waarschuwen of als jullie ook nog klachten krijgen alles bundelen en naar Philips gaan
Samen sta je sterker

met vriendelijke groeten Henny

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je moet nooit bij de fabrikant zijn maar altijd bij de leverancier!

henk51
Berichten: 1681
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door henk51 »

Je moet bij de MAKRO zijn en niet bij Philips dat is verkoper

van site MAKRO
Reparatieservice
Heb je een artikel gekocht dat defect of beschadigd is? Wij repareren het, ook ná de garantieperiode. Geef het artikel af bij de klantenservice in jouw vestiging. Vergeet niet de originele aankoopfactuur mee te nemen.

Onze reparatiespecialisten voeren de reparatie uit. Wij spreken een reparatietermijn af en houden de voortgang in de gaten. Over eventuele kosten maken we vooraf heldere afspraken. Dus geen kosten zónder jouw toestemming.
Vragen over de voortgang van jouw reparatie?
Je wilt informatie over de voortgang van een reparatie? Neem contact op met ons Customer Service Center: 0900 - 20 25 300.

Je gaat Googelen en vind heel veel reactie met deze klachten en slechte service van Philips
Als je gaat op ieder willekeurige fabrikant vind je ze ook.

groeten Henk

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Philips heeft jaren geleden het TV merk verkocht aan een handelsmaatschappij.
Die laat in China waarschijnlijk teevees maken van mindere kwaliteit.

Aygulf
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door Aygulf »

Altijd de winkel aanspreken (daar heb je een koopovereenkomst mee) en niet meteen fabrikant of importeur benaderen.

Alex498
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2019 15:28

Re: witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door Alex498 »

Toch jammer (maar vooral dom) dat Philips zijn naam zo te grabbel gooit, en bovendien misleidend omdat je als consument verwacht dat een goede naam ook een behoorlijk product garandeert. Wat dat betreft heb ik mijn lesje wel geleerd. Zo herinner ik me dat de firma Correct ooit een hele pallet met cd-audio-schijfjes moest terugsturen naar Polen omdat er niets mee te beginnen was. En een aangeschafte Philips tv, ook uit Polen, had een vervorming en bruine vlekken in het beeldscherm.
Philips zelf is waarschijnlijk de lachende derde, want reken maar dat ze zich goed laten betalen voor het gebruik van hun naam!

Wesselvdwaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2020 14:52

Re: witte vlekken op Philips TV 49PUS6101/12 UHD

Ongelezen bericht door Wesselvdwaa »

Beste mensen. Allereerst. Philips hun service is onder de maat. En dan zeg ik dit netjes.

Mijn garantie was nog niet verlopen toen ik contact op nam. Echter toen ik hem wilde verzenden was dit wel het geval. Geen garantie dus. Kon hem opsturen en zou het moederbord worden vervangen. Een teken dat Philips geen verstand heeft. Kosten €200 ongeveer.

Nou, deze jongen vond dat het geld niet waard voor een tv van €450.

Na het open te hebben gemaakt bleken de lenzen van de leds afgevallen te zijn. Los gelaten. Lagen onderin de tv.

Heb de tv nu voor de tweede keer open gehad en gemaakt. In totaal 15 lenzen vast gelijmd met B-7000.

Kosten €10

Waardeloze service van Philips. Buiten garantie zelf open schroeven en repareren zou ik zeggen.

Gesloten