LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo --> Betalen voor pakket wat IK niet heb aangevraagd!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Joyce089

Ziggo --> Betalen voor pakket wat IK niet heb aangevraagd!

Ongelezen bericht door Joyce089 »

Hallo iedereen,

Ik wil even een waarschuwing doen, dat schijnbaar iedereen op jouw naam pakketten kan aanvragen, bij ZIGGO!

Ik kreeg ergens eind Oktober een brief binnen van Ziggo, met een bevestiging van een uitgebreid Turks zender pakket. Hier heb ik gelijk over gebeld, en dit zou geannuleerd worden. Ik had dit pakket namelijk nooit aangevraagd.

Ik dacht dat het geregeld was, maar nu kreeg ik het rekening overzicht binnen van deze maand, en word er bij mij €48.86 extra afgeschreven voor dit pakket.

Weer heb ik hier over gebeld, en weer kreeg ik te horen dat dit geannuleerd zou worden, ook al had ik dit allang gedaan, en was dat terug te vinden in het systeem!!!

Nu kijk ik vanavond in mijn klantoverzicht, en staat het uitgebreid Turks pakket, er nog steeds in. Ik begin een oprechte hekel te krijgen aan Ziggo hierdoor.

Dit pakket schijnt op 25 Oktober te zijn aangevraagd onder mijn naam. MAAR NIET DOOR MIJ! Ik ben het zat. Ik wil die kosten niet krijgen, voor iets wat ik niet heb aangevraagd, en niet hebben wil.
Ik heb dit aangegeven bij de vrouw die ik te spreken kreeg afgelopen vrijdag, maar naar haar zeggen kan Ziggo hier niets aan doen. Ik ben van mening dat Ziggo beter moet controleren of ze wel de juiste persoon voor zich hebben!

Ik zit er aan te denken om maar over te stappen naar een andere provider, als dit niet snel word opgelost. Ik ben er klaar mee.

Wees gewaarschuwd.

Jolijn

Re: Ziggo --> Betalen voor pakket wat IK niet heb aangevraagd!

Ongelezen bericht door Jolijn »

Reageer schriftelijk.
Meld data, tijdstippen van tel.gesprekken.
En vermeld dan duidelijk dat in het tweede gesprek dit :
Weer heb ik hier over gebeld, en weer kreeg ik te horen dat dit geannuleerd zou worden, ook al had ik dit allang gedaan, en was dat terug te vinden in het systeem!!!
De extra betaling storneren.

Joyce089

Dit word in 1 keer afgeschreven per automatische incasso. Is het mogelijk om van de totale rekening, die €48, nog wat, terug te laten storten?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dan storneer je de hele incasso en boekt zelf handmatig het juiste bedrag over. Met een begeleidend mailtje naar Ziggo met de reden hiervoor.

Joyce089

Goed idee. Bedankt. Dat zal ik inderdaad gaan doen.
Toch zou het fijn zijn, als Ziggo zelf eens hun zaken goed zou gaan regelen.

Joyce089

Dat zal verrekend worden met de volgende rekening dan waarschijnlijk. Nog leuk en aardig, maar ondertussen heb ik nu twee keer geprobeerd dat zenderpakket op te zeggen, terwijl ik het niet eens heb aangevraagd. En vervolgens laten ze me wel 2 volle maanden en een restje van de maand Oktober betalen.

Ik mag hopen dat ze in de toekomst eens leren beter te controleren of het wel om de juiste persoon gaat. Als dit mij gebeurd, kan het ook natuurlijk vele anderen gebeuren.

Gesloten