LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo trekt niet alle nieuwe kanten gelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ramajo

ziggo trekt niet alle nieuwe kanten gelijk

Ongelezen bericht door ramajo »

in september 2011 zijn wij helemaal overgestapt naar ziggo alles in 1, want iedereen riep daar zo over, en voor 100 euro kon je dan een interactieve hd recorder erbij kopen, leuk, kunnen we weer opnemen.
helaas, we konden wel klant worden maar de interactieve hd recorders waren op en kwamen pas weer in november. Goed dat kan.
In november, eindelijk de interactieve hd recorders zijn weer binnen, dus ik bellen, nee mevr u moet die voor 200 euro kopen want u bent al klant bij ons, ja maar toen konden jullie geen hd recorder voor 100 euro leveren en ik ben wel klant geworden. Vandaag heb ik het nog een keer geprobeerd, maar kreeg nul op het recest. alle nieuwe klanten tussen september en eind november 2011 moeten de hd recorder kopen voor 200 euro ipv 100 euro. Wij zijn toch ook een nieuwe klant?? Dat hun niks op voorraad hebben hoeven wij als klant toch niet onder te lijden?? De monteurs van ziggo hadden er overigens wel ieder 30 op voorraad maar die krijgen wij als klant niet

berndv

Re: ziggo trekt niet alle nieuwe kanten gelijk

Ongelezen bericht door berndv »

En heb je helemaal niets gekregen bij je aanmelding? Geen gewone ontvanger? Geen HD ontvanger?

Het klopt wel dat de actie alleen geldt voor nieuwe klanten, vestaande kunnen hem voor 200 euro kopen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ben blij dat je niet met zo'n falende Cisco opgescheept zit. Geef wat meer geld uit voor een werkende (Humax) decoder, stuk minder ellende.

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo ramajo,

Graag wil ik je verder helpen met dit probleem.
Zou je daarom je postcode en huisnummer via een privébericht naar mijn toe willen sturen. Dan ga ik het een en ander voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Inquisitar

Ongelezen bericht door Inquisitar »

Dit probleem is bekend bij Ziggo, en dit is een tactiek geweest die ze hebben toegepast. Veel mensen zijn zo benadeeld, en de extra korting die je zult krijgen zal liggen rond de 50 euro, wat betekent dat je de recorder hoogstwaarschijnlijk niet voor 99 euro zult ontvangen.

Mijn broer is hier werkelijk UREN mee bezig geweest, en ook hem was dezelfde toezegging gedaan. Uiteindelijk na veel gezeur gaven ze hem uit 'coulance' de recorder voor 150 euro.

Met nadruk op coulance.

Het is zo ongelooflijk simpel, mensen die tussen een bepaalde periode een abonnement hebben afgesloten, hadden recht op een recorder. Die kregen ze niet, want hij was niet op voorraad. Is hij wel weer op voorraad, dan horen die klanten de recorders te krijgen voor 99 euro, punt uit. Het callcenterteam zou daarop voorbereid moeten zijn en dit moeten weten, en niet moeten proberen de 'al binnengehengelde klant' een naaistreek te leveren door te zeggen dat hij 199 kost, immers, diegene ziet zelf ook wel wanneer de klant is binnengekomen bij Ziggo.

Het is onbegrijpelijk dat maatschappijen denken dat door alles zo ongelooflijk lastig en ingewikkeld te maken, ze daarmee geen klanten gaan verliezen.

ramajo

wij hebben voor 90 euro een insteekkaart moeten kopen voor in de tv, we hebben niks geen kortingen etc gekregen.
De buurvrouw heeft wel een hd recorder nagestuurd gekregen, ook mijn zwager kreeg er 1 allemaal in dezelfde periode, en wij willen hem ook graag voor 99 euro van ziggo kopen.
ramajo

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb je inmiddels contact gehad met Alex van Webcare ?

ramajo

toevallig heb ik vanmiddag mijn postcode en huisnummer doorgegeven, wij zijn heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen
Mijn instellingen stonden helaas verkeerd dus ik had niet in de gaten dat er al op gereageerd was via radar, dus nu staat alles goed, en ik wacht af

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

@ladylilian (PB) en @ramajo

Bedankt voor jullie gegevens we zullen de case individueel behandelen.
We komen zo snel mogelijk bij jullie terug.

@ramajo het lijkt er op dat je privé berichten uit hebt staat aangezien ik je geen bericht terug kan sturen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

ramajo

@ladylillian heb jij nog iets gehoord van ziggo?? WIJ nog niks

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

@ramajo,

Ga gewoon naar een electronicazaak en haal je een Humax, da's een kwalitatief veel beter apparaat dan het Cisco ding van Ziggo.
Google eens op beide apparaten. Het financiele voordeel is de ellende en ergernis niet waard.

ramajo

ik hoor in mijn omgeving geen klachten van dat apparaat

Vogels123

Ongelezen bericht door Vogels123 »

riddert schreef:@ramajo,

Ga gewoon naar een electronicazaak en haal je een Humax, da's een kwalitatief veel beter apparaat dan het Cisco ding van Ziggo.
Google eens op beide apparaten. Het financiele voordeel is de ellende en ergernis niet waard.
Mijn Cisco 8455 is al bijna 3 jaar oud en heb maar incidenteel een vastloper. Ken meerdere mensen die de Cisco 8485 hebben die ook geen problemen ondervinden. Mensen die geen klachten hebben, vind je natuurlijk niet op het www.

Groet, Vogels.

Gesloten