LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHS Club

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
roer
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 dec 2007 23:02

DHS Club

Ongelezen bericht door roer »

Is iemand bekend met:
http://www.freewebs.com/beginmetthuiswerk/
Zo ja, wilt u over de ervaring vertellen?
Wat wordt er van u verwacht?
Hoeveel is het inkomen per uur?
Worden de cheques op tijd uitgekeerd?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door gravedigger »

http://www.marketingbiz.eu/
Die er je voordeel mee!

JopieS
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 feb 2008 23:21

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door JopieS »

Is er iemand die echt geld heeft verdiend met de DHS klub?

Jopie

Zaphira
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 aug 2008 12:30

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door Zaphira »

iemand weet dit? Goed inkomsten of niet?

Zaphi

DHSClubCEO
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2008 14:26

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door DHSClubCEO »

Gelieve mij toe te laten mijn beschouwingen mee te delen over wat de meeste rechtsgebieden (met inbegrip die van de USA en de staat Florida, waar mijn bedrijf al 11 jaar gevestigd is), wat betreft bedrijven die illegale piramide systemen en kettingverkoop aanbieden, als onwettelijk worden gezien.

Illegale multi-level marketing programma`s kunnen gekenmerkt worden door één of meerdere van de volgende activiteiten:

A. Een voorwaarde om tegen betaling te kunnen deelnemen, hetzij éénmalig of op regelmatige tijdstippen.

B. Dure of overmatige éénmalige bijdrage of vereiste tot investering, hoge bedragen aan commissie of "headhunter" vergoedingen om zo deelnemers te motiveren anderen te rekruteren. Dit kan voorkomen in de vorm van het moeten aankopen van een aantal goederen (die niet terug inleverbaar zijn) of door hoge inschrijvingskosten.

C. Dure producten die het systeem in staat stelt hoge override commissies uit te betalen aan de verschillende niveau`s van deelnemers.

D. Producten of diensten die geen echte waarde hebben naar de consument toe, dus de enige kopers zijn de deelnemers binnen het systeem.

E. Geen vereisten tot verkopen van werkelijke producten en diensten van waarde naar de consument toe.

F. Het recht op het ontvangen van override commissies hangt enkel af van de positie in de piramide of ketting, niet van het voortdurende werk die ze leveren.

We zijn een bedrijf die wettelijk en legaal zaken doet, dit al 11 jaar in de USA en in de meeste landen van de wereld. We bieden producten en diensten van echte waarde aan naar de consument toe http://www.clubshop.com , alsook een eerlijke manier voor ondernemers een bijkomend inkomen te verwerven, of een zaak te hebben die van huis uit gedelegeerd wordt. Het is mijn oprechte wens sinds 1 Juni 1997, toen ik dit bedrijf startte, om goed te doen in deze wereld door:

* De kracht van het Internet te gebruiken om groepskoopkracht en een nieuw type van "Kopersclub" te creëren waarin de consument bevoordeeld wordt.

* Een wettelijke en legale mogelijkheid te creëren (geen "word snel rijk" plan) voor ondernemers om wereldwijd verkoopsorganisaties te ontwikkelen om de marketing te doen voor het bedrijf en om gratis lidmaatschappen uit te delen om onze kopersclub te doen groeien en onze groepskoopkracht te doen toenemen.

* Ons bestaan en onze welvaart gebruiken in de creatie van een liefdadigheidsorganisatie om de bevoorrechte en behoeftige weeskinderen in de wereld te helpen. http://www.dhsclubkids.org

Richard Burke
Oprichter en president-directeur
www.clubshop.com

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

dhs is net zo nep als Amway ectect niet in trappen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nieuwsgierig als ik ben, even gaan kijken.

Bewezen ? Ik zie geen bewijs whatsoever.

En, ik klik op aanmelden, kijken of ze alles EN mijn pincode willen:
This membership is terminated!

Current server time: Mon Apr 13 23:24:19 2009

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door antileugens »

@DHSClubCEO: Je commentaar laat al zien dat je geen verstand van netwerkmarketing hebt.
Punt A: Je antwoord is incorrect
B: Incorrect
C: Niet noodzakelijk correct
D: Hoera, hier heb je gelijk
E: Niet noodzakelijk correct
F: Absoluut incorrect

Het feit dat DHS voor doet komen dat je 'gratis' kunt inschrijven en geld kunt verdienen toont al aan dat je moet oppassen met DHS. Die combinatie is namelijk niet mogelijk. Je kunt gratis inschrijven, maar als je geld wilt verdienen moet je wel degelijk betalen.
Ook het feit dat DHS doet voorkomen niet aan MLM maar aan MOM te doen moet je nekharen overeind doen staan. Tot slot is het frappant dat je geen antwoord geeft op de vraag of er mensen geld verdienen. Die zijn er wel maar met dit zwakke aftreksel van affilliatemarketing waarbij het grootste deel van de verdiensten naar de organisatoren gaat zijn dat er zeer weinig. Er zijn veel betere MLM bedrijven.
Tot slot is het verhaal over de liefdadigheid een zeer clever en heel erg amerikaans voorbeeld om de zogenaamde maatschappelijke betrokkenheid te tonen. In werkelijkheid buit DHS de onwetenheid van veel laag opgeleiden uit.

stofzuigertje

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

12 aug tot 9 nov 2008 dus zo snel is deze directeur!

Door nu aandacht te geven zouden er mensen in kunnen trappen.

Als ze al betalen is het meestal zwaar onder minimum loon en veel werk voor weinig geld.

Of wilt U zwaar onderbetaald enveloppen met ongewenste reclame vullen en dichtplakken?

Als ze een foutje(steekproef) zien kreeg U niets.

Zo werken de meeste betrouwbare en het aantal onbetrouwbare is helaas groter!

Betaal nooit iets voor inschrijven en dan nog word U gegarandeerd onderbetaald.
Iemand die wel redelijke vergoeding zou betalen zou wel erg veel aanmeldingen krijgen!

Zolang ik deze naam hier niet zie bestaat deze nog niet.

Veel illegale zonder uitkering moeten dit vaak doen op naam van iemand anders omdat ze anders moeten bedelen.
De Politie stuurde daarom de vreemdelingendienst regelmatig naar dit soort bedrijven om te kijken door wie en waar het word uitgevoerd!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik kan totaal geen wijs worden uit je verhaal stofzuigertje. DHS is niet een thuiswerkbureau dus ga je eerst eens verdiepen in het bedrijf. Hoe je bij envellopjes dichtplakken komt in het kader van DHS is me een raadsel.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ze doen het weer - nu met een andere site:

www.thuiswerkenbl.eu/wordondernemer.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DHS Club

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je je best doet vind je nog veel meer sites. Dat krijg je namelijk met een MLM organisatie. Al probeert deze zich voor te doen als iets anders omdat ze uitgelachen worden door de echte MLM organisaties. Niet instinken want als je een van de weinigen bent die hier geld mee verdienen zou je een veelvoud kunnen verdienen bij een echt MLM bedrijf.

Gesloten