LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FG Models

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Imoan
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2009 08:48

FG Models

Ongelezen bericht door Imoan »

Wie staat er bij FG Models ingeschreven en wilt zich, net als ik, uitschrijven maar het lukt niet?!
is er nog iemand anders die geen contact met hun krijgt?

groetjes Naomi

Emmy1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2009 17:05

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Emmy1985 »

Hej Noami,

Ja dat heb ik ook, ik heb zelfs niet eens betaald, want achteraf wilde ik niet op deze site staan en nu kan iedereen (zelfs leken) al mijn maten etc zien. Vaak googlen mensen mijn naam en dan vinden ze gewoon heel het hebben en houden van me!
Ik wil dit dus echt niet meer en vind het ook erg beschamend dat iedereen zo kan zien welke maten je hebt, gaat toch niemand wat aan. Heb al 16 mailtjes gestuurd en het mobiele nummer kun je niemand bereiken, mailbox vol. Die site moet gewoon opdoeken, want dit bedrijf bestaat gewoon echt niet meer.
Foto's van mij zijn ook niet bepaald recent ofzo.

Wat kunnen we hier toch aan doen??

Mevr.Meibo
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2009 18:11

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Mevr.Meibo »

Ingeschreven bij KvK:

Onderneming:
Handelsna(a)m(en):FG Models
FG Casting
FG Jewels
FG Fashion
FG modern art on ice
Netwerk Business
Shopbazaar
Domeinnamen :www.fgmodels.nl
www.fgcasting.nl
www.netwerkbusiness.nl
E-mailadres :[email protected]

Telefoonnummer staat op de website, hetzelfde als de Kvk.
Heeft 2 werkzame personen, eenmanszaak.

Misschien kun je via een van de andere websites een bericht sturen, desnoods dat je een ultimatum stelt en dat ze de gegevens eraf moeten halen.

Emmy1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2009 17:05

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Emmy1985 »

Ik heb reactie gekregen, maar hij zegt dat de foto's nog alleen zichtbaar zijn op de computer waarop ik ingeschreven ben. Maar dat klopt dus helemaal niet. Profiel zou gekoppeld zijn aan mijn IP-adres.
Maar ik zie mijn foto's ook op andere pc's.

Dit was zijn reactie;


Hi Emmy,


We hebben je foto's al een tijdje geleden verwijderd, je profiel zit gekoppeld aan je ip adres van je computer, als je op de computer kijkt waar je jezelf mee hebt ingeschreven dan ben je nog zichtbaar als je op een andere computer kijkt zul je zien dat je van de website verwijderd bent, je bent verder ook uit het bestand verwijderd.
Succes met je verdere loopbaan!!

Bedankt voor je mailtje.


KLOPT DUS NIKS VAN!!! :evil:

Mevr.Meibo
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2009 18:11

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Mevr.Meibo »

Emmy,

Heb even gekeken en volgensmij sta je er ook nog op.

Klopt het dat je in Fashion, Commercial en Woman staat? En deze maand ben je jarig? :wink:

Het klopt dus niet wanneer hij dan zegt dat dit ip-gebonden is, want volgensmij kan dat niet. (weet het niet zeker hoor)
Sommige websites ´onthouden´ wel je ip, maar daar verander je de inhoud van de website niet mee. (of hij moet er een script achter hebben zitten waarmee ander ip-adressen worden geblokkeerd voor die pagina?)

Je kunt wel even kijken via een proxyserver, die worden ook wel op scholen gebruikt om zo de beperkingen te omzeilen. Ga anders naar www.dprox.nl en typ daar het web-adres in. Kun je zo kijken of je foto´s zichtbaar zijn en dan is dit dus niet gekoppeld aan je ip.

Vraag: Zijn de foto´s gemaakt door FG Models en zo ja, heb je hier een contract voor getekend? Hier staat vaak in dat je toestemming verleend om de foto´s te gebruiken.
Zo nee, kijken wie je foto´s gemaakt heeft en waarschijnlijk zitten hier rechten op van deze fotograaf en moeten ze ze verwijderen.
Zitten er geen rechten op, kun je het ook op schending van de privacy o.i.d.

Mevr.Meibo
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2009 18:11

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Mevr.Meibo »

En ik kom er met ´´dprox´´ ook op...

Niet herkenbaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2009 11:27

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Niet herkenbaar »

Hoi,

Ik heb uiteraard precies hetzelfde probleem, Ik heb vorige week een mail gestuurd naar:[email protected] Ik kreeg tot mijn grote verbazing dezelfde dag nog een reactie. Dit omdat ik in april meerdere malen een e-mail heb verstuurd, zonder daar ooit één reactie op te hebben gehad.

Zie hieronder ons mailcontact van de afgelopen week, ik heb mijn eigen naam weggelaten omdat ik anoniem wil blijven.

Mijn e-mail:

Hoi Mike,

Ik heb in april contact gehad i.v.m verwijdering van mijn profiel en foto's. Dit is op heden nog steeds niet gebeurd.
Ik wil mijn gegevens binnen een maand van het internet af zien.

Met vriendelijke groet,



Reactie van FG models:

Hi,

De procedure is in gang gezet, aan het eind vd week ben je verwijderd!!
Succes met alles wat je gaat doen.

FG Models Management


Dit was natuurlijk niet het geval, mijn volgende e-mail:

Hoi Mike,

Zoals in de onderstaande mail is afgesproken, had ik vorige week vrijdag al verwijderd moeten zijn van jullie website.Dit is niet gebeurd.
Kunnen jullie me precies aangeven wanneer ik verwijderd wordt?


Met vriendelijke groet,



Mijn vraag: Zijn jullie inmiddels van de site af, en op welke manier hebben jullie het gedaan?

Zou een aangetekende brief helpen? Of moet ik dit van hogere hand gaan aanpakken?

Emmy ben jij inmiddels eraf? Ik kan je niet meer terug vinden.In ieder geval erg fijn dat het jou gelukt is.

Ik hoop dat jullie me hier mee willen helpen.

Emmy1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2009 17:05

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Emmy1985 »

Goedemorgen

Ja ik ben er intussen vanaf :lol: wat een gedoe is dat geweest.

Je wilt niet weten wat ik heb gedaan. Op Hyves hebben hun "FG models" ook een profiel en daar heb ik alle leden van dit profiel een bericht gestuurd dat wie er mike kent dus contact moet opzoeken met hem en zorgen dat hij me verwijderde.
Ik heb die mike via de mail ook zo'n beetje 30 x gemaild, en ja hoor ik kreeg reactie. Ik ben later ook verwijderd en dus ook niet meer te vinden via Google op mijn voor en achternaam :D

Dus ik zou zeggen de aanhouder wint!!! Geen brieven via hogere hand ofzo, maar gewoon stug volhouden en alle emailadressen gebruiken die er op de site staan en als onderwerp NU VERWIJDEREN met grote letters..en dat zo'n beetje 400 keer in totaal...

Blijkbaar had deze Mike zelf niet zoveel tijd meer voor de site en had het overgedragen aan een ander persoon :roll: wat daar van waar moet zijn dat weet ik niet , maar goed dat verhaal kreeg ik en die andere kerel zou er dus een portje van hebben gemaakt..

Meid, ik zou zeggen blijven mailen en contact zoeken.

Succes :wink: .

Gr. Emmy

Niet herkenbaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2009 11:27

Re: FG Models

Ongelezen bericht door Niet herkenbaar »

Hoi Emmy,

Bedankt voor je snelle reactie! Ja, wat een gedoe he.
Ik blijf idd. ook volhouden. Ik zal alle e-mail adressen nogmaals gaan mailen.

Bedankt voor de tip!

Ik hou je/jullie op de hoogte!

Groetjes.

Gesloten