LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goudmails

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
trainz2009

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door trainz2009 »

Heeft er al iemand geld ontvangen?
Ik ga namelijk een uitbetaling aanvragen
het duurt wel 2 maanden voor je het hebt :shock:

the diver

Ongelezen bericht door the diver »

Nou.................
Ik heb nog steeds geen uitbetaling ontvangen.
Ik heb op 20 december een uitbetaling aangevraagd.
Vervolgens 20 februari gevraagd waar mijn geld bleef en kreeg als antwoord, dat mijn aanvraag van begin januari dateerde. (wachttijd 2 maanden)
Heb dat maar voor lief genomen en begin maart maar weer eens gevraagd, waar de uitbetaling bleef.
Kreeg toen als antwoord dat "er iets mis gegaan is" en dat ik opnieuw moest aanvragen.
Heb dat gedaan; heb meteen gevraagd of ik dan weer 2 maanden moet wachten en...........Geen reactie ontvangen en ook nog steeds geen betaling ontvangen.
Dit riekt dus gewoon naar oplichting!

the diver

Ongelezen bericht door the diver »

Het is ongelooflijk................
Zouden toevalligheden bestaan?? :?
Ik heb vandaag eindelijk de uitbetaling ontvangen! :mrgreen:

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Dan heb jij mazzel want ik heb nog steeds geen rooie cent ontvangen :evil:
Ook verdiennusnel heeft mij na een jaar nog steeds niks uitbetaald en raadt eens? Ook daar kan ik me niet meer inloggen...vreemd he?
Zodra je een uitbetaling wilt aanvragen lig je er uit pffff.

Moneymiljonair en Euroclix doen wél wat ze beloven, en het tikt nog vrij snel aan ook.
Zinngeld heb ik ook al een paar jaar, maar nog geen uitbetaling aangevraagd..ik begin nu al te huiveren als ik dit zo lees :?

bunkel

Ongelezen bericht door bunkel »

Eerst proberen ze leden te krijgen door Prijsmailbox te stoppen en te suggereren dat het saldo overgeboekt wordt naar Goudmails. Als je hier vervolgens diverse malen om vraagt wordt er niet gereageerd. Het is wederom het bekende verhaal. Je start een site, laat een heleboel mensen klikken tot ze bijna of net over de betaal limiet heen zijn en vervolgens stop je met de site.
Ben benieuwd wanneer Goudmails er mee stopt en het weer op een andere site voortzet.

stap50per

Ongelezen bericht door stap50per »

problemen met betaalsites kijk een bij gptdetective daar kan je zien
welke betaalsites goed of slecht zijn en eventuele alle problemen die ze hebben

AlindaKooyman

Ongelezen bericht door AlindaKooyman »

Goudmails heb ik ook nog steeds, en ik ben nog steeds een tevreden klikker. Recent heb ik nog een uitbetaling van €10 gehad. En ik ben nu hard op weg naar de volgende betaling. Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Ook toen ik een refferalvergoeding niet automatisch bijgeschreven kreeg, gewoon een mailtje gestuurd en het werd alsnog netjes voor me geregeld. Ik zou daarom gewoon even naar ze mailen, want het hoeft natuurlijk niet meteen oplichting te zijn.

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

AlindaKooyman schreef:Goudmails heb ik ook nog steeds, en ik ben nog steeds een tevreden klikker. Recent heb ik nog een uitbetaling van €10 gehad. En ik ben nu hard op weg naar de volgende betaling. Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Ook toen ik een refferalvergoeding niet automatisch bijgeschreven kreeg, gewoon een mailtje gestuurd en het werd alsnog netjes voor me geregeld. Ik zou daarom gewoon even naar ze mailen, want het hoeft natuurlijk niet meteen oplichting te zijn.
Ik heb al tig mails naar hen verstuurd Alinda, maar ze reageren nergens op!

Gesloten