LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Textbroker

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Opgelicht__
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2013 12:38

Opgelicht door Textbroker

Ongelezen bericht door Opgelicht__ »

Ik heb me dit jaar aangemeld bij Textbroker.
Inmiddels teksten geschreven en betaling aangevraagd.

Na 2 weken nog steeds geen geld binnen. Mail gestuurd, geen reactie.
Na het weekend weer mails gestuurd en dit keer wel reactie.

De mails waren erg defensief en het was blijkbaar nodig om in CAPSLOCK duidelijk te maken dat het niet aan hen lag.

Na over en weer mailen blijkt dat zij het geld hebben gestort naar een verkeerd Ibannummer.
Dit nummer lijkt in de verste verte niet op de mijne maar volgens Textbroker schijn ik dit zelf halverwege mijn "lidmaatschap" veranderd te hebben in hun gegevens. Wat ik nooit heb gedaan en het Iban nummer is zo anders dan mijn nummer dat het ook geen simpele typefout is.
Dat het door hun gebruikte Iban nummer niet eens lijkt op mijn rekeningnummer is ze blijkbaar ook niet opgevallen.

Hoewel ik wettelijk recht heb op mijn geld wil Textbroker niet mee werken aan een oplossing.

Ook hebben ze geen interesse om contact op te nemen met de bank zodat de ontvanger van mijn geld de transactie ongedaan kan maken en ik alsnog mijn geld kan ontvangen. Een bedrijf is dit wettelijk verplicht, maar dat laat Textbroker koud.

Inmiddels laat Textbroker weten dat ze het "hierbij willen laten". Ik kan dus fluiten naar mijn geld.

Inmiddels heb ik juridische hulp en ga ik volgende week aangifte doen van oplichting.

Al met al een zeer slechte ervaring met Textbroker.

Gesloten