LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuisontvangst!

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
starcash
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2008 17:28

Thuisontvangst!

Ongelezen bericht door starcash »

Op een TV-programma over het spijkerkwartier hoorde ik voor het eerst over van deze website die ik straks zal vermelden.
Naast dat ik dit werk doe en ook allemaal opgeef doen andere collega’s met uit een lopende meningen dit niet.
Naast mijn werk surf ik ook het internet af en kwam tot de volgende ontdekking:

Iedereen die inkomsten genereert zal hierover een boekhouding voeren en die ter inzage van de belastingdienst beschikbaar moeten houden.
De website Kinky was voorheen gratis maar nu ze inkomsten hebben doormiddel van advertenties en updates heeft de fiscus ook hier vrij spel.
Zo hebben mogelijk verschillende dames van de fiscus al een behoorlijke aanslag te pakken doordat deze door Kinky netjes met naam,email IP-nummer, etc. worden opgeslagen.
Een melding hiervan op het forum is pardoes verwijdert en word dan ook doodgezwegen.

Er zijn websites die voor de volle 100% gratis zijn waarbij je persoonsgegevens wel beschermt worden.

Zaphira
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 aug 2008 12:30

Re: Thuisontvangst!

Ongelezen bericht door Zaphira »

lieve Starcash,

Wat bedoel je hier?

Zaphi

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Thuisontvangst!

Ongelezen bericht door Jan »

Haha..zij is een DVP (dame van plezier). Kun je goed geld thuis mee verdienen. Ook te combineren met chat en sms.

Gesloten