LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verdienmeer.info

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Je kunt die andere starterkit ook in Nederland kopen, alleen die wordt niet gepromoot op de nederlandse website, vandaar dat ik even de engelse website even heb gelinked.

De combinatie van de het reisetui met de lederen 160 samples set kost in Nederland Euro 78 exclusief verzendkosten. Als je die aanvraagt als distributeur kun je deze krijgen. Probeer het zelf maar. Meldt je aan als distributeur en bestel de combinatie starterkit.

De 100 sample set is niet in Nederland te verkijgen want die vinden ze eigenlijk te goedkoop, en daar wordt blijkbaar te weinig winst op gemaakt.

Ik vind het echt wel een beetje arrogant en geheel ontrecht dat je het nu over het doorprikken van een leugen hebt. Tenslotte heb jij blijkbaar totaal geen ervaring met FM parfums, en weet je uberhaupt niet wat ze allemaal verkopen.

Enfin, het gaat in dit topic eignelijk niet eens over de prijzen van de starterkits maar over het feit dat deze MLM tegen oplichting aanhangt.

De enige bijdragen die je daarvoor nu in je posting hebt aangedragen is de stelling dat Albert Heijn eigenlijk een pyramidespel is,... :lol: en dat brutomarge hetzelfde is als winst.... :roll:

Sorry hoor, maar als je denkt dat ik mijn tijd ga verdoen met dergelijke triviale onzin te gaan bestrijden dan heb je het echt mis. Ik adviseer je alleen om een economieboek te kopen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Leo The Emperor schreef:Je kunt die andere starterkit ook in Nederland kopen, alleen die wordt niet gepromoot op de nederlandse website, vandaar dat ik even de engelse website even heb gelinked.

De combinatie van de het reisetui met de lederen 160 samples set kost in Nederland Euro 78 exclusief verzendkosten. Als je die aanvraagt als distributeur kun je deze krijgen. Probeer het zelf maar. Meldt je aan als distributeur en bestel de combinatie starterkit.
Klinkt verdacht veel alsof je zelf distributeur bent en nu je gram probeert te halen omdat je niet geluisterd hebt en door het hele land onbekenden hebt benaderd ipv in je relatiekring te werken waardoor je vreselijk veel kosten hebt gemaakt.
Grappig is ook dat je die kit niet hoeft te kopen en dat hij ook niet actief word aangeboden. Zo'n ding koop je natuurlijk pas als je lekker geld ontvangt. Waarom zou je hem eerder kopen. Of verdient je sponsor er soms aan, want als dat het geval is is het inderdaad tegen de wet.
De 100 sample set is niet in Nederland te verkijgen want die vinden ze eigenlijk te goedkoop, en daar wordt blijkbaar te weinig winst op gemaakt.
Weer een niet onderbouwde aanname.
Ik vind het echt wel een beetje arrogant en geheel ontrecht dat je het nu over het doorprikken van een leugen hebt. Tenslotte heb jij blijkbaar totaal geen ervaring met FM parfums, en weet je uberhaupt niet wat ze allemaal verkopen.
Ok, hieruit blijkt dat jij het dus wel bent. Klinkt een beetje als een Blokker franchise nemer die Blokker afkraakt. Geen wonder dat je geen geld verdiend.
Enfin, het gaat in dit topic eignelijk niet eens over de prijzen van de starterkits maar over het feit dat deze MLM tegen oplichting aanhangt.
Precies, een stelling die nog in het geheel niet is onderbouwd.
De enige bijdragen die je daarvoor nu in je posting hebt aangedragen is de stelling dat Albert Heijn eigenlijk een pyramidespel is,... :lol: en dat brutomarge hetzelfde is als winst.... :roll:
Oh, nu heb ik gezegd dat AH een piramidespel is?! De zoveelste leugen: Ik heb het woord piramidespel niet gebruikt.
Sorry hoor, maar als je denkt dat ik mijn tijd ga verdoen met dergelijke triviale onzin te gaan bestrijden dan heb je het echt mis. Ik adviseer je alleen om een economieboek te kopen.
Zal ik doen, mag jij het lenen en eens echt bestuderen. Klaarblijkelijk heb je daar het geld niet voor. Dat verklaart natuurlijk ook waarom je zo slecht bent in lezen.

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Je bent een rund als je met FM-Parfum stunt.........

zitten hele foute stoffen in maar dat staat niet op de verpakking uiteraard..

Als je nou geen echt parfum kunt kopen koop dan niets ipv deze troep eerste klas.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

En weer eentje die geen enkele onderbouwing van zijn stelling geeft.

En als er foute ingredienten gebruikt zouden worden mag het niet eens op de Nederlandse markt verkocht worden dus het lijkt wederom een stelling die uit de duim gezogen is.

Maar goed, de stelling dat je, als je geld moet betalen, altijd opgelicht word is dus duidelijk ontkracht. En het is ook duidelijk dat sommige posters bewust hun "bewijzen" verdraaien om hun stelling wanhopig stand te doen houden. En als dat niet lukt verzinnen ze gewoon de volgende smoes.

Insite
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 apr 2011 23:50

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Insite »

Mlm slecht? In beginsel niet.
Produkt slecht? Niet altijd.
Netwerkers slecht? ...Aaahhh...en dáár gaat het mis!

Uiteindelijk zit het grote mlm probleem in de netwerkers zelf.
En ook in de vele mensen die er naar kijken. Betalen om te werken? mmm vreemd..
Nee nee...je begint een bedrijf. Groot of klein, maar ten alle tijden moet je investeren. Wil je dat niet, of kun je dat niet : gewoon lekker bij de baas blijven.
En natuurlijk zitten er een paar rotte appels tussen die een investering vragen en dan foetsie zijn.
Daar leer je van.
En hier een mening vragen is al een duidelijk teken dat je nooit een ondernemer moet / zal worden. Je eigen verstand moet goed genoeg zijn om te oordelen.
Een mening is net als een navel : iedereen heeft er een, maar je hebt er geen zak aan!

sjakkie83
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2007 13:16

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door sjakkie83 »

Guttegut,

Ik zit toch weer met klapperende oogleden dit draadje door te lezen en verbaas me toch weer over het feit dat een figuur als 'antileugens' zo druk bezig is met anderen onderuit halen dat hij helemaal vergeet hoe ongelovelijk ongeschoold het allemaal overkomt.

Zeer gebrekkig denkvermogen blijkt hieruit.

Als je nou op de bres wilt springen voor een principe / bedrijf, doe dat nou niet over zoiets dubieus als FM parfum.

Overigens wel weer grappig dat zodra er goed onderbouwde tegenargumenten komen er direct weer gezegd wordt dat het gaat om een 'medewerker van'...

Hahahaha, mensen verspil uw tijd hier toch niet mee. Laat deze puber lekker uitrazen... :lol:

Gesloten