LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar/hoe vind je wel een goede thuiswerkbaan?
Waar/hoe vind je wel een goede thuiswerkbaan?
De titel spreekt voor zich ..
Re: Waar/hoe vind je wel een goede thuiswerkbaan?
In Dromenland. Al schijnen er in Fantasieland ook regelmatig perfecte thuiswerkbanen te bestaan.
Geloof al die sprookjes en prachtige verhalen nou niet. Thuiswerkbanen zijn er bijna niet en al zeker geen goede. Of je moet graag aan de telefoon zitten het hijgerige mannen. :S
Geloof al die sprookjes en prachtige verhalen nou niet. Thuiswerkbanen zijn er bijna niet en al zeker geen goede. Of je moet graag aan de telefoon zitten het hijgerige mannen. :S
Ik heb een uitstekende thuiswerkbaan! 2 dagen kantoor 3 dagen thuis. Maar het is dan wel een "echte"baan, met ingericht kantoor, computer en telefoon van de baas.
Om dat voor elkaar te krijgen moet je eerst op kantoor gewoon je vak leren en dan kan het wel....
dan wil baas wil dan ook wel investeren .... Maar waarom wil je thuis werken?
p.s. mijn werk en woon is ook Friesland in een uithoek.....
Om dat voor elkaar te krijgen moet je eerst op kantoor gewoon je vak leren en dan kan het wel....
Maar dan maakt je werk dat ook mogelijk. Wow, wel ideaal zeg..... Ik heb in de catering gewerkt, maar om nou tegen alle gasten te zeggen "kom je broodje maar 13 km verderop ophalen" zullen ze ook niet blij mee zijn denk ik.Frantic2 schreef:Ik heb een uitstekende thuiswerkbaan! 2 dagen kantoor 3 dagen thuis. Maar het is dan wel een "echte"baan, met ingericht kantoor, computer en telefoon van de baas.
ik heb ook een thuiswerkbaan
hoef er niets voor te doen
het zogenaamde aanrechtgeld voor niet werkende huisvrouwen 170 euro in de maand
is niet veel maar voor het niets doen och ..mooi meegenomen toch
hoef er niets voor te doen
het zogenaamde aanrechtgeld voor niet werkende huisvrouwen 170 euro in de maand
is niet veel maar voor het niets doen och ..mooi meegenomen toch
In principe kan je dit doen voor al het kantoorwerk. Scheelt een hoop files...Auti-Mama schreef:Maar dan maakt je werk dat ook mogelijk. Wow, wel ideaal zeg..... Ik heb in de catering gewerkt, maar om nou tegen alle gasten te zeggen "kom je broodje maar 13 km verderop ophalen" zullen ze ook niet blij mee zijn denk ik.Frantic2 schreef:Ik heb een uitstekende thuiswerkbaan! 2 dagen kantoor 3 dagen thuis. Maar het is dan wel een "echte"baan, met ingericht kantoor, computer en telefoon van de baas.