LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Willen alle miljonairs zich melden.

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Willen alle miljonairs zich melden.

Ongelezen bericht door jor »

Liekedantiewantie...Nog iets wat mij opgevallen is, is het volgende: je bent ingeschreven op de website sinds eind 2006 en en je hebt al meer dan 3500 berichten geplaatst. Dit vind ik vrij ongezond, want dat zou dus betekenen dat je al 3 jaar lang 3.2 berichten per dag plaatst op dit forum. Dus jouw hele leven draait om het ontmaskeren van oplichters?
Klopt, en wat is jou excuus om hier deze rotzooi te promoten?Wel grappig om te merken dat er direct op de persoon gespeeld word, deed zeker pijn.In mijn eerste reactie schreef ik trouwens al dat oplichting een veel te groot woord is en noemde niemand oplichter.
jor schreef..Oplichting is altijd een groot woord

Eric_Dieperink
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 nov 2009 20:22

Re: Willen alle miljonairs zich melden.

Ongelezen bericht door Eric_Dieperink »

Nee Jor... Je liegt omdat je schreef dat al jouw adaware en spyware programma´s op hol sloegen toen je op onze website kwam en als je al moet liegen om je gelijk te krijgen heb je geen recht van spreken. Ik heb een snapshot van je tekst gemaakt en deze belandt tezamen met dit hele verhaal op 1 van mijn blogs.

Jij bent bezig met een heksenjacht en ik vind het gevaarlijk dat mensen zoals jij zonder enig onderzoek van alles mag roepen op het Internet. Vooral op dit forum.

werkzoekende45+
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2010 10:21

Re: Willen alle miljonairs zich melden.

Ongelezen bericht door werkzoekende45+ »

Nou sorry Eric, maar jouw websites onderscheiden zich echt door wansmaak. Een bonte kermis is het waarvan de toegevoegde waarde ontbreekt :?
Ik weet nog wel een echte webdesigner die je helpen kan je woorden waar te maken. Belangstelling?

Gesloten