LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnement Radar Plus
Abonnement Radar Plus
k had een abonnement op Radar+. Dat liep tm oktober 2018.
Ik kreeg van Antoinette allemaal emailtjes, of ik lid wou blijven, gebruik wou maken van hun nieuwe aanbod:
email 28-9-18 (dit is de derde email hierover)
Onlangs heb je een aanbod ontvangen om opnieuw RADAR+-abonnee te worden. Misschien heb je dit over het hoofd gezien, vandaar dat wij je nog een laatste keer willen wijzen op de mogelijkheid om gebruik te maken van dit unieke aanbod. Radar+ half jaar € 10,-
En ik besloot om een half jaar lid te blijven, maakte 10,- over en dat was het, dacht ik.
Het oktober nummer 2018 was het laatste, en ik kreeg nog een oktobernummer 2018. Foutje. Ik zou zeker tot of tot en met april abonnee blijven.
In februari 2019 werd E. 23,95 afgeschreven voor een abonnement op Radar Plus, ingaande 12 februari 2019.
Ik belde, schreef een email, storneerde, schreef nog een email, kreeg als antwoord dat men er voor zou zorgen dat mijn abonnement nu inging (???) en ik kreeg een herinnering, en nog een, dus ik belde weer.
Rosina, van de klantenservice, zei me: 'Wat raar, u heeft al een abonnement dus nu heeft u er twee, ik zet er een stop, uw abonnement dat u al betaalde loopt tot 16 april 2019.' Klaar.
En vandaag krijg ik weer een herinnering van Radar+. Het is de tweede herinnering (zegt de brief), en de derde (zegt de acceptgiro), voor mijn abonnement Radar+, dat ingegaan is op 12-02-2019. En het te betalen bedrag is verlaagt tot E. 3,99.
Dus ????????? Sla mij maar lek, ik snap hier echt niets meer van, maar dan ook helemaal niets. Bellen heeft geen zin, emailen heeft geen zin, een brief schrijven is mogelijk een oplossing? Of TrosRadar inschakelen, om Radar+ tot de orde te roepen en mij uitleg te geven
Met vriendelijke groeten
Ik kreeg van Antoinette allemaal emailtjes, of ik lid wou blijven, gebruik wou maken van hun nieuwe aanbod:
email 28-9-18 (dit is de derde email hierover)
Onlangs heb je een aanbod ontvangen om opnieuw RADAR+-abonnee te worden. Misschien heb je dit over het hoofd gezien, vandaar dat wij je nog een laatste keer willen wijzen op de mogelijkheid om gebruik te maken van dit unieke aanbod. Radar+ half jaar € 10,-
En ik besloot om een half jaar lid te blijven, maakte 10,- over en dat was het, dacht ik.
Het oktober nummer 2018 was het laatste, en ik kreeg nog een oktobernummer 2018. Foutje. Ik zou zeker tot of tot en met april abonnee blijven.
In februari 2019 werd E. 23,95 afgeschreven voor een abonnement op Radar Plus, ingaande 12 februari 2019.
Ik belde, schreef een email, storneerde, schreef nog een email, kreeg als antwoord dat men er voor zou zorgen dat mijn abonnement nu inging (???) en ik kreeg een herinnering, en nog een, dus ik belde weer.
Rosina, van de klantenservice, zei me: 'Wat raar, u heeft al een abonnement dus nu heeft u er twee, ik zet er een stop, uw abonnement dat u al betaalde loopt tot 16 april 2019.' Klaar.
En vandaag krijg ik weer een herinnering van Radar+. Het is de tweede herinnering (zegt de brief), en de derde (zegt de acceptgiro), voor mijn abonnement Radar+, dat ingegaan is op 12-02-2019. En het te betalen bedrag is verlaagt tot E. 3,99.
Dus ????????? Sla mij maar lek, ik snap hier echt niets meer van, maar dan ook helemaal niets. Bellen heeft geen zin, emailen heeft geen zin, een brief schrijven is mogelijk een oplossing? Of TrosRadar inschakelen, om Radar+ tot de orde te roepen en mij uitleg te geven
Met vriendelijke groeten
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Abonnement Radar Plus
Ik denk dat je hiervoor het beste de Belbus van Kassa kan inschakelen. Mooie TV!
Costnix
, thecure
, Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
Costnix
, thecure
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Re: Abonnement Radar Plus
StevieNL81 schreef: ↑10 apr 2019 12:50Ik denk dat je hiervoor het beste de Belbus van Kassa kan inschakelen. Mooie TV!
Nog leuker wordt het als Antoinette haar eigen disfunctioneren aan de orde stelt in Radar.
@lowieze: dat wordt geen bonus a/h eind v/h jaar.
Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Re: Abonnement Radar Plus
Ik heb gebeld met de klantenservice en ik heb een abonnement dat loopt tot 16 april en dat andere abonnement, dat ik niet heb, is een doorlopend abonnement dat nu is stopgezet. En ik krijg een email van de klantenservice dat het half jaar abonnement maar drie bladen groot was (uiteraard bij 6 bladen per jaar) en dat dit 2 maanden voor ik het in liet gaan eigenlijk al inging, ik reageerde op de email van eind september en betaalde 1 oktober maar blijkbaar ging het abonnement in half augustus, en dus is het nu op, kreeg ik wel een extra blad, per ongeluk, en dat blad, dat mij dus per ongeluk is toegestuurd, moet ik wel betalen. En van een abonnement tot 16 april is niets bekend. En mijn abonnement, dat inging op 12 februari, is op 12 februari stopgezet. Volg je het nog? Ik niet. Als ik betaal ben ik er van af. Maar hier klopt toch niks van, TrosRadar, kom op, jullie maken volgens mij fouten, of ik ben helemaal gestoord geworden.
Re: Abonnement Radar Plus
Ik zou het op Kassa! en Meldpunt Max posten en het contactformulier van de redactie van Radar invullen.
En dan ook een koude douche via https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/insturen/
En dan ook een koude douche via https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/insturen/
Laatst gewijzigd door Costnix op 15 apr 2019 19:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Abonnement Radar Plus
Misschien kan Fons het uitzoeken vanavond.
Komkommertijd
en Costnix
vinden dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Abonnement Radar Plus
Ik heb het gehad en ik denk dat gezien de vaak herhaalde inhoud toen het een verliesgevend blad is geworden....
na proef periode gestopt en wil het graag zo houden.
na proef periode gestopt en wil het graag zo houden.