LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contact formulier?
-
Contact formulier?
Waar staat het contact formulier?
Ik wil graag contact met de beheerder omdat mijn bericht weliswaar wordt geplaatst, maar na een poosje elke keer weer verdwenen is?
En ja, het is geheel cf. de huisregels.
Ik wil graag contact met de beheerder omdat mijn bericht weliswaar wordt geplaatst, maar na een poosje elke keer weer verdwenen is?
Re: Contact formulier?
Even scrollen naar de onderzijde van deze pagina en het aller onderste woordje dat u dan ziet staan is "contact".
Welkom, u bent pas een halve dag lid. Zie wel een bericht van uw hand staan, had u dan nog meer geplaatst ?
-
Ik heb een bericht geplaatst over autobedrijf Wijnne, maar zie niks terug ?
of je stuurt een pb naar de forummoderatie.
1: ga naar gebruikerspaneel (rechtsboven)
2: ga naar het tabblad priveberichten
3: klik op nieuw PB
3: klik op zoek lid
4: type bij naam in radar
5: klik op de naam radar bij de zoekresultaten
6: typ uw bericht
Maar zoals al eerder terecht opgemerkt, u bent net lid, dus hoezo verdwenen berichten. Is dat met een ander account (van u)? In dat geval gaat u al tegen de huisregels in.
1: ga naar gebruikerspaneel (rechtsboven)
2: ga naar het tabblad priveberichten
3: klik op nieuw PB
3: klik op zoek lid
4: type bij naam in radar
5: klik op de naam radar bij de zoekresultaten
6: typ uw bericht
Maar zoals al eerder terecht opgemerkt, u bent net lid, dus hoezo verdwenen berichten. Is dat met een ander account (van u)? In dat geval gaat u al tegen de huisregels in.
-
Ts zegt dat zijn berichten verdwijnen. Dus hij zal wel eerder gepost hebben. Of hij gebruikt meerdere accounts.
-
Ik zie geen vreemde dingen :Kennishouder schreef: ↑27 feb 2019 09:53Waar staat het contact formulier?
- gisteren 26 febr om 17.38 u lid geworden
- vandaag 27 febr een 1e bericht geplaatst om 07.25 u en dat staat er gewoon nog onder : " huis & tuin "
- vandaag 27 febr een 2e bericht geplaatst om 0.9.53 u en dat staat er ook nog onder : " tips "
2 posts geplaatst en niks verwijderd , tenzij u idd ook onder een andere naam iets heeft gepost en dat wel verwijderd is

oh, vast en zeker, maar aangezien hij gistermiddag pas om 17:38 zijn account heeft aangemaakt en vanmorgen klaagt over verdwenen berichten en de forummoderatie 's avonds niet heel actief is, leek het mij niet voor de hand dat de verdwenen berichten van ditzelfde account komen.Theotrucker schreef: ↑27 feb 2019 11:26Ts zegt dat zijn berichten verdwijnen. Dus hij zal wel eerder gepost hebben. Of hij gebruikt meerdere accounts.