LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Achterlijke reisadviseuses!
Re: Achterlijke reisadviseuses!
Geloof dat Eliane-gate een eprsoonlijk tintje heeft gekregen
Kijk, dit wordt gezellig hier... ik wacht vol spanning alle reacties af....
Tja, mogen lastige klanten met geweld een reisbureau uitgeslagen worden?
Volgens mij wel en moet dat ook meer gebeuren.
Is het zo afgelopen met alle ze*kerds. Als geen klachten meer komen dan hoeven de touroperators dat niet meer in te calculeren en wordt voor iedereen de vakantie goedkoper.
Alleen door dat eruitslaan van klanten wordt de gezondheidszorg weer duurder,
Maar als ik zie dat ze voor een dubbeltje verschil in een totaal onveilig vliegtuig willen stappen, geloof ik niet dat de gemiddelde consument dat interesseert.
Ik vind het raar dat CONSUMENT hier niet in ********* veranderd, want dat is toch een van de ergste scheldwoorden?
Volgens mij wel en moet dat ook meer gebeuren.
Is het zo afgelopen met alle ze*kerds. Als geen klachten meer komen dan hoeven de touroperators dat niet meer in te calculeren en wordt voor iedereen de vakantie goedkoper.
Alleen door dat eruitslaan van klanten wordt de gezondheidszorg weer duurder,
Maar als ik zie dat ze voor een dubbeltje verschil in een totaal onveilig vliegtuig willen stappen, geloof ik niet dat de gemiddelde consument dat interesseert.
Ik vind het raar dat CONSUMENT hier niet in ********* veranderd, want dat is toch een van de ergste scheldwoorden?
nou gast je hoeft je niet te laten beledigen dat hoor je mij niet zeggen maar je blijft roepen dat die eliane je beledigd heeft, je kan er ook eens over op houden, dat bedoelde ik eigenlijk. Zij heeft haar mening en jij de jouwe, lijkt mij.
Maar jvl wat wil jij nou eigenlijk zeggen, snap je verhaal niet helemaal.
Maar jvl wat wil jij nou eigenlijk zeggen, snap je verhaal niet helemaal.
Bij aankomst in Egypte werden we naar een hotel gebracht midden in het centrum van Hurghada., zonder strand en strandfaciliteien waarvoor we wel geboekt hadden .
We zouden n.l. naar een hotel gaan 10 kilometer buiten het centrum van Hurghada ,direct aan een prive strand.
We hebben deze reis via Elmar geboekt bij Sky Isra Club.
Sky Isra is bereid om ons een symbolisch bedrag van letwel 1 EURO toe te kennen voor het geleden ongemak.
We voelen ons door dit antwoord zeer beledigd en alle papieren zijn inmiddels doorgestuurd naar de geschillen commissie.
Het antwoord daarop laat ik jullie nog weten.
Misschien zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt met Sky Isra ?
We zouden n.l. naar een hotel gaan 10 kilometer buiten het centrum van Hurghada ,direct aan een prive strand.
We hebben deze reis via Elmar geboekt bij Sky Isra Club.
Sky Isra is bereid om ons een symbolisch bedrag van letwel 1 EURO toe te kennen voor het geleden ongemak.
We voelen ons door dit antwoord zeer beledigd en alle papieren zijn inmiddels doorgestuurd naar de geschillen commissie.
Het antwoord daarop laat ik jullie nog weten.
Misschien zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt met Sky Isra ?
Gast66, ik heb de naam Eliane niet genoemd hoor.
Dat doe jij.
Dat doe jij.
Iedereen die hier regelmatig komt, en vooral bij de "vakantie-onderwerpen, zou kunnen weten dat deze topic over eliane gaat.
Specifiek die naam noemen hoeft dan niet, echter er komen ook nieuwe forumgebruikers bij en die mogen best geïnformeerd worden (even bijgepraat).
Specifiek die naam noemen hoeft dan niet, echter er komen ook nieuwe forumgebruikers bij en die mogen best geïnformeerd worden (even bijgepraat).
Het maakt niet uit wie ik bedoel, het gaat erom dat ik over reisadviseuses in het algemeen praatte en een paar in het bijzonder zonder een naam te noemen.
gast66 reageert daarop met dat ik het over eliane had en dat ik daar over op moet houden.
Alleen heb ik eliane niet genoemd......, dus waar denkt gast66 die wijsheid vandaan te halen....
gast66 reageert daarop met dat ik het over eliane had en dat ik daar over op moet houden.
Alleen heb ik eliane niet genoemd......, dus waar denkt gast66 die wijsheid vandaan te halen....
Via info van een reisburo waar eliane "werkt" misschien??Alleen heb ik eliane niet genoemd......, dus waar denkt gast66 die wijsheid vandaan te halen....
Het reisbureau waar eliane werkt heeft gezegd dat ik eliane met dat stukje bedoelde en dat gast66 moest zeggen dat ik daar over moet ophouden?
Vaag
Vaag
22.41 29 nov. daar staat iets over die eliane en ik heb de discussie op het andere forum-onderwerp gevolged. Wie begint er dan weer over de eliane-gate, dacht dat t dus op haar sloeg, ik begrijp er niets meer van.
Je denkt blijkbaar ook het zelfde als Eliane.
Eliane denkt ook nog steeds dat er maar 1 gast op het forum zit.
Echter iedereen die geen gebruikersnaam invult of wanneer geregistreerd niet inlogt en geen gebruikersnaam invult zal automatisch de "gebruikersnaam" gast krijgen.
Eliane denkt ook nog steeds dat er maar 1 gast op het forum zit.
Echter iedereen die geen gebruikersnaam invult of wanneer geregistreerd niet inlogt en geen gebruikersnaam invult zal automatisch de "gebruikersnaam" gast krijgen.
oh dat wist ik niet, maar als je gast intoetste deed ie het niet dus heb ik maar 66 gedaan want andere nummers doen het soms ook niet hoor.
tjonge, tegenwoordig doen we toch ALLES via het internet?
Dan hebben we dadelijk al die achterlijke reisadviseuses helemaal niet meer nodig!
Ik geloof niet dat de gemiddelde reisadviseuse zoveel achterlijker is dan de eerste de beste verkoper bij een electrozaak o.i.d.
Net alsof je daar wel fatsoenlijke adviezen krijgt.
Dan hebben we dadelijk al die achterlijke reisadviseuses helemaal niet meer nodig!
Ik geloof niet dat de gemiddelde reisadviseuse zoveel achterlijker is dan de eerste de beste verkoper bij een electrozaak o.i.d.
Net alsof je daar wel fatsoenlijke adviezen krijgt.
Ga naar Sri Lanka en ontmoet dan de meest associale van neckerman zij is echt het diep trieste voorbeeld ervan
Malika de Meijer !! Uiteraard Belgisch want nederlanders is Neckerman te zuinig voor
Malika de Meijer !! Uiteraard Belgisch want nederlanders is Neckerman te zuinig voor
Laatst gewijzigd door galaxynl op 03 dec 2004 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Eliane, ik blijf te nogal verbazingwekkend vinden dat jij het volgende plaatst...
...maar vervolgens helemaal niets meer van je laat horen bij het onderwerp Klacht tegen de meeste Turkije vakantiegangers. Blijf je bij je belofte om niet meer te reageren of heb je gewoon helemaal niets meer te zeggen?joehoe wou even zeggen dat ik er weer ben, zie net deze topic (hoe verzin je het), tis hier niet zo interessant dat ik meteen op de berichten kijk hoor elke dag net als jij, gast, heb wel iets beters te doen, helaas jij niet...
Ik blijf t zeggen gast, als ik iets zeg doe ik dat met mijn eigen naam
je begint nu paranoia te worden, je ziet me echt overal he, hahahahahaha
Verder deze topic slaat weer eens nergens op dus weg ermee...
is ontsproten uit een brein van een waanzinnige...whoohaaa (ofzo iets)
Ik denk dat "eliane" nu eindelijk ook door heeft dat haar bijdragen iets aan de belachelijke kant waren.
Anderzijds zal haar baas er eindelijk achter gekomen zijn waarom de omzet de laatste tijd terugliep en het internetten in de baas z'n tijd én met de baas z'n spullen verboden hebben.
Anderzijds zal haar baas er eindelijk achter gekomen zijn waarom de omzet de laatste tijd terugliep en het internetten in de baas z'n tijd én met de baas z'n spullen verboden hebben.
Die "Eliane" zit jou wel hoog hè?
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag, waar ik die All Inn Turkije voor € 100 kan boeken!
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag, waar ik die All Inn Turkije voor € 100 kan boeken!
Sorry Gast, deze vraag heb je in een andere topic (ziek in Turkije) al gesteld. Ik snap trouwens niet wat jouw vraag met het onderwerp te maken heeft. In zo'n geval kun je dus ook een antwoord verwachten wat nergens op slaat...Geplaatst op 03 Dec 2004 10:33 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Die "Eliane" zit jou wel hoog hè?