Hallo forumleden,
Wij hebben 14 juli jl. behoorlijke vertraging gehad vanuit Nice naar Amsterdam met Transavia
gepland vertrek 14/7 21.50 uur
uiteindelijke vertrek 15/7 9.45 uur
De reden van vertraging was dat het weer in amsterdam slecht was en dat het toestel al vertraag in nice aankwam en om 01.00 uur werd er ook nog gemeld dat er een defect aan het toestel was waardoor er niet meer teruggevlogen kon worden en dat dit ook niet meer ging gebeuren. Het transavia personeel vertrok als eerste (piloten snap ik) en lieten het over aan 2 franse grondstewardessen waarvan 1 hotels ging bellen. Intussen was de horeca om 21.00 uur al gesloten dus niemand had water of eten en vanuit de luchthaven werd aangegeven dat zij niet voor water konden zorgen want het was moeilijk verkrijgbaar. Een hotel zou worden geregeld met taxi maar na 2 en 15 min wachten kwam de mededeling dat de hotels in nice vol waren en dat er geen taxi's meer waren en ca. 50 mensen moesten slapen op een veldbed. 03.15 uur in een veldbed en kregen we een flesje water en om 05.00 uur moest iedereen er weer uit omdat de terminal weer open ging en de beveiliging ons uit de bedden haalden. Pas om 06.00 uur weer water en koffie beschikbaar. Het beloofde ontbijt kwam niet dus zelf maar kopen. De mensen die wel een hotel hadden gekregen gaven aan dat er nog wel hotels waren dus weer een domper.
Wat zijn onze rechten op vergoeding en wat te doen?? 3 reisgenoten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 12 uur Vertraging en slapen op de luchthaven rechten??
Re: 12 uur Vertraging en slapen op de luchthaven rechten??
Heeft u al geprobeerd met googelen?Wat zijn onze rechten op vergoeding en wat te doen?? 3 reisgenoten.
Re: 12 uur Vertraging en slapen op de luchthaven rechten??
heb ik naar gekeken ik denk 250 euro voor de vertraging maar ik lees ook dat veel mensen een afwijzing krijgen. Daarnaast vragen wij ons af wat we met de knulligheid van bijv. hotel / veldbedden kunnen doen