LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
klacht over vliegwinkel.nl:
Vanaf maart drie emails gestuurd, met vraag over annulering.
Ik heb alleen een standaard email ontvangen, waar we niets mee kunnen.
Inmiddels juni en nog niets gehoord.
Daarnaast zijn ze telefonisch al drie maanden niet bereikbaar.
Ik snap dat het druk is, maar 3 maanden niets van je laten horen is onacceptabel.
wij boeken nooit meer via vliegwinkel.nl
Vanaf maart drie emails gestuurd, met vraag over annulering.
Ik heb alleen een standaard email ontvangen, waar we niets mee kunnen.
Inmiddels juni en nog niets gehoord.
Daarnaast zijn ze telefonisch al drie maanden niet bereikbaar.
Ik snap dat het druk is, maar 3 maanden niets van je laten horen is onacceptabel.
wij boeken nooit meer via vliegwinkel.nl
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Een online winkel bellen in deze Covid19 maanden, vele hebben de telefoon uitgezet.
En ik lees geen boek datum of waar naartoe.
En deze site is doorverkoper en dus kun je ook niet veel service verwachten.
En ik lees geen boek datum of waar naartoe.
En deze site is doorverkoper en dus kun je ook niet veel service verwachten.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
wij boeken nooit meer via vliegwinkel.nl
Tja, als iedereen 5 tot 10 keer gaat mailen/belleen met een verminderde bezetting qua personeel,, dan stapelt het werk zich onnodig op en komen ze er helemaal niet meer aan toe. U bent niet de enige met een vakantie probleem. Daarnaast zult u dit probleem nu bij alle vakantie verkopers hebben. Er is corona op dit moment, voor het geval u dat nog niet wist.
Tja, als iedereen 5 tot 10 keer gaat mailen/belleen met een verminderde bezetting qua personeel,, dan stapelt het werk zich onnodig op en komen ze er helemaal niet meer aan toe. U bent niet de enige met een vakantie probleem. Daarnaast zult u dit probleem nu bij alle vakantie verkopers hebben. Er is corona op dit moment, voor het geval u dat nog niet wist.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Wat een flauw antwoord zeg.
Dit 'bedrijf' presenteert zich met een 'nummer 1 klantenservice'. Het valt onder Travix dat jarenlang talloze miljoenen moet hebben verdiend toen er niets aan de hand was.
Kijk voor de grap hier eens:
https://nl.trustpilot.com/review/www.vliegwinkel.nl
Dit 'bedrijf' presenteert zich met een 'nummer 1 klantenservice'. Het valt onder Travix dat jarenlang talloze miljoenen moet hebben verdiend toen er niets aan de hand was.
Kijk voor de grap hier eens:
https://nl.trustpilot.com/review/www.vliegwinkel.nl
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Sterkte voor alle gedupeerden van deze flutmaatschappij. Wij nemen de tip ter harte, voor ons geen vliegwinkel meer.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Tot 13 maart goed/normaal en daarnaHenkvanPutten schreef: ↑15 jun 2020 13:51Kijk voor de grap hier eens:
https://nl.trustpilot.com/review/www.vliegwinkel.nl
- exact 100 reviews met 1 ster
- 6 met 2 sterren
- 2 met 3 sterren
- 5 met 4 sterren
- 8 reviews met 5 sterren.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
en dan is het vermoeden ook nog dat die 5 sterren door trollen zouden zijn gegeven. Daar waag ik mij niet aan, Vliegwinkel zal in zwaar weer zitten. Maar niet binnen drie maanden een klantenservice kunnen opschalen, na zoveel gouden jaren, snap ik niet. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Waarom zouden ze de klantenservice gaan opschalen in financieel onzekere tijden, waarin de bestaande medewerkers van de klantenservice al verder van elkaar af moeten zitten? Dan gaan je juist afschalen, om zo minder kosten te hebben en de ruimte juist benut. Ik verwacht dat dat bij elke maatschappij die vliegtickets verkoopt gebeurt.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Medewerkers werken thuis, valt er te lezen in een van hun geautomatiseerde mails.
Je schaalt op om het werk aan te blijven kunnen, misschien?
Nu komen zelfs door de klant geïnitieerde annuleringen niet door en wachten sommige klanten al meer dan drie maanden in onzekerheid. Je wil tegenover een rechter (sommige klanten zijn zo ver) niet hoeven zeggen "eh ja...het was nogal druk ziet u en toen zagen we pas na 12 weken dat een klant zijn ticket wilde annuleren....)
En je wilt na de crisis toch nog klanten overhouden?
Dagelijks komen er tientallen bij die ze echt nooit meer terug zullen zien.
Je schaalt op om het werk aan te blijven kunnen, misschien?
Nu komen zelfs door de klant geïnitieerde annuleringen niet door en wachten sommige klanten al meer dan drie maanden in onzekerheid. Je wil tegenover een rechter (sommige klanten zijn zo ver) niet hoeven zeggen "eh ja...het was nogal druk ziet u en toen zagen we pas na 12 weken dat een klant zijn ticket wilde annuleren....)
En je wilt na de crisis toch nog klanten overhouden?
Dagelijks komen er tientallen bij die ze echt nooit meer terug zullen zien.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Tuurlijk gaan ze niet opschalen als er geen inkomsten meer zijn. Dat zou gewoon idioot zijn. En in alle redelijkheid, het aantal klanten wat ze verliezen, krijgen ze er uiteindelijk weer bij doordat concurrentie failliet gaat of omdat mensen vanwege exact dezelfde reden bij de concurrentie weg gaat lopen.
Ik vind het niet echt een hele rare insteek om eerst de dringende zaken te behandelen die binnen 2 weken aan de beurt zijn. Dat zal toch echt eerst geregeld moeten worden en als je eventueel ruimte hebt, doe je wat zaken afhandelen die pas over 3 weken aan de beurt zijn.
Ik vind het niet echt een hele rare insteek om eerst de dringende zaken te behandelen die binnen 2 weken aan de beurt zijn. Dat zal toch echt eerst geregeld moeten worden en als je eventueel ruimte hebt, doe je wat zaken afhandelen die pas over 3 weken aan de beurt zijn.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Ik vind het niet echt een hele rare insteek om eerst de dringende zaken te behandelen die binnen 2 weken aan de beurt zijn. Dat zal toch echt eerst geregeld moeten worden en als je eventueel ruimte hebt, doe je wat zaken afhandelen die pas over 3 weken aan de beurt zijn.
Ik geloof niet dat je helemaal doorhebt wat er speelt. Ook acute gevallen, mensen die morgen zouden vertrekken, horen niets. Telefoonnummer uit de lucht, op mail geen enkele reactie.
En ik ga hier echt niet meer komen. Liever een paar tientjes meer, rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Dat van die acute gevallen, daar geloof ik niets van. Dan zouden we dat hier al veel vaker hebben gehoord.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Dat van die acute gevallen, daar geloof ik niets van. Dan zouden we dat hier al veel vaker hebben gehoord.
Mijn voorspelling is dat dat nog wel komt. Zo niet, dan was ik te pessimistisch.
Toevoeging: er zijn als je op dit forum op vliegwinkel zoekt, al wel veel meer draadjes zie ik nu.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Ja, uiteraard. Maar zoals ik al zei, we hebben nog niet zulke dringende zaken gehad. De 2 weken voor vertrek halen ze geloof ik wel. Maar als mensen al 4 maanden voor vertrek dingen gaan annuleren, constant gaan bellen etc., daar kan een bedrijf zich niet op instellen in tijden dat men met minder bezetting moet gaan werken.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
zo lang mensen nog steeds zoeken naar de goedkoopste tickets zullen deze discounters nog werk blijven houden. Helemaal als mensen eerst gaan boeken en daarna pas reviews gaan lezen. Helaas. Ik vrees dat uw voorspelling niet gaat uit komen en dergelijke bedrijven niet ten onder zullen gaan door een gebrek aan klandizie.HenkvanPutten schreef: ↑15 jun 2020 19:57En je wilt na de crisis toch nog klanten overhouden?
Dagelijks komen er tientallen bij die ze echt nooit meer terug zullen zien.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Hetzelfde hier meegemaakt met vliegwinkel. We zouden in maart vertrekken contact met vliegwinkel onmogelijk uiteindelijk via facebook de airline gecontact die hebben de heenreis geannuleerd na weken kregen we een mail van Vliegwinkel hebben ze de terugreis geannuleerd. Helaas tot de dag van vandaag nog geen geld terug.
Een mail gekregen dat ze afhankelijk zijn van restitutie van de luchtvaart maatschappij daar heb ik toch geen boodschap aan.
Nee vliegwinkel hoeft voor mij niet hoor.
Een mail gekregen dat ze afhankelijk zijn van restitutie van de luchtvaart maatschappij daar heb ik toch geen boodschap aan.
Nee vliegwinkel hoeft voor mij niet hoor.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Voor ons geldt hetzelfde we zouden in april vertrekken en vluchten zijn geannuleerd. Tot nu toe geen reactie of we geld terug krijgen. Belachelijk dat ze niet bereikbaar zijn en niet reageren op mails. Radar HELP
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Ik denk dat je intussen je mening wel aan het bijstellen zult zijn...
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... r-klanten/
Is nog een mild verhaal trouwens, dit wordt nog veel erger, vrees ik.
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Ja, en toch horen we er hier niet zo veel van. En de reactie van vliegtickets zegt eigenlijk alles. Zij zijn afhankelijk van de informatie die zij krijgen vanuit de luchtvaartmaatschappijen waarvoor zijn bemiddelen en deze informatie is vaak onvolledig en onnauwkeurig.
-
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32
Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar
Even strikt juridisch, is vliegwinkel gehouden terug te betalen ook als ze het geld nog niet terug hebben van de luchtvaartmaatschappij of zelfs als de luchtvaartmaatschappij failliet gaat en het geld nooit meer komt?