LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] arke 55+korting

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jvanthoenderdaal

arke 55+korting

Ongelezen bericht door jvanthoenderdaal »

vakantie geboekt royal wings turkye in de gids van arke staat vroeg-
boekkorting +55+korting toen wij gingen boeken werd ons verteld
dat de 55+korting alleen geld voor de maand mei daarvan is in de gids niets terug tevinden wij gaan 19-05 maar om in aanmerking te komen
kan je pas in mei boeken 2007 zelfde reis geboekt bij arke in december
toen wel alle kortingen

jean38

Re: arke 55+korting

Ongelezen bericht door jean38 »

Ook ik heb net 'n reis geboekt met Arke naar Golden Wings via internet.(15-12-2008)Vorig jaar ook hier naar toe geweest,zelfde tijd,duurdere kamer.Echter werden we toen op een kinderkamer gezet. We zijn een week bezig geweest om op een goede kamer te komen.(Kregen hiervoor € 70 terug).Maar vorig jaar had ik buiten de vroegboekkorting, nog een extra vroegboek korting en 55+korting.(geboekt24-01-2008)
Deze zie ik nergens in terug.Het verschil in prijs met vorig jaar is meer dan €600,terwijl ik nu de voordeelkamer heb genomen.Ik vond dit veel en heb de uitdraaien eens naast elkaar gelegd.Het eerste wat me ook opviel was dat bij de berekening op de computer niet 2x de kamerprijs werd gerekend, maar 2x (kamerprijs +€25) en daarna halen ze weer 2x€25 eraf(december korting).Ik vond dit allemaal een beetje vreemd en ik dacht dat dit allemaal wel goed kwam als ik de factuur zou krijgen.Maar hier stond zelf in dat ik op de terugvlucht in een andere klasse zat dan de heenvlucht.Is mij niet bekend dat ze bij die vakantiecharters(korte vluchten) hier ook verschil in maakten.De basisprijs per persoon is op de factuur wel €32 duurder.Tevens staan nu ook nog eens airline toeslag en regio toeslag bij.Al met al wou ik toch wel even uitleg hierover.Ik dacht even een mailtje te sturen, maar jammer die nemen ze niet aan.(Alleen voor boeken en reisverzekering)
Dan maar bellen(€0,15 p.m.).Eerst 25 min in de wacht gestaan en daarna kreeg ik eigenlijk een onbevredigend antwoord.Antwoord was dat dat alles klopte.Alle kortingen zijn in de prijs inbegrepen en de verschillende bedragen op de factuur kwam doordat ze meer moesten specificeren dit jaar.Ik heb ook nog eens de prijs op internet bekeken als ik niet was ingelogd, maar de prijs veranderd hierdoor niets.Nee ik denk dat ze maar wat verzinnen en dat ze geen 55+korting meer geven.Maar het is een bijzonder goed hotel, maar wordt wel duur.

G7

Re: arke 55+korting

Ongelezen bericht door G7 »

Als het allemaal zo duur uit zou vallen, waarom dan niet even een "boekje/gidsje" verder gekeken? RW wordt door velen aangeboden en is echt het zoeken op het internet wel even waard. Ik heb bij Arke zoiezo altijd al het gevoel, dat ik veel teveel zou moet betalen. M.a.w. dus, veel te DUUR!!! Ik kijk liever even verder.

Gesloten