We hebben hier te maken met 3 compleet verschillende bedrijven:
- Arkefly
- Annuleringsverzekeringsmaatschappij
- Euclaim
Bij een vertraging van een vlucht heeft een passagier in sommige gevallen recht op een vergoeding. Tot een tijdje geleden moest de passagier zelf uitzoeken of hij recht had, en claims werden vaak afgewezen op grond van overmacht. Een paar slimme mensen zagen een gat in de markt en zijn een bedrijf begonnen om deze passagiers bij te staan. Ze hebben inzicht in de vertraagde/geannuleerde vluchten en de reden, en dus of er recht is op vergoeding. Uiteraard zullen deze mensen ook een inkomen moeten hebben (vandaar de bijdrage), en ik vind dat ze dat op een nette manier doen (no cure, no pay). Op deze manier hebben al veel mensen geld terug gehad, wat ze nooit alleen gelukt was. Je hoeft geen gebruik van ze te maken, je mag het ook zelf probreren te regelen....
Halen ze de claim voor u binnen, dan is 27% voor hun en de rest is voor U............................................WELKOM IN HOLLAND !
Echt iedereen zit aan je geld in dit land hier !
SCHANDALIG !!
Misschien kijk je nu met iets andere ogen naar dit bedrijf.
De annuleringsverzekering keert uit bij een lange vertraging. Dit geld wordt dus uitgekeerd door de verzekeringsmaatschappij, en niet door Arkefly, zoals een aantal mensen hierboven doet voorkomen. Als er veel uitgekeerd moet worden, dan zal de premie volgend jaar alleen maar hoger worden.
...[Arkefly]... maar door de modder zouden ze gaan
Mevrouw,het interesseert me werkelijk geen moer wat Arke Fly hier aan verdiend en/of overhoudt, men moet afspraken op papier nakomen, punt, zo niet, betalen, wat nu is gebeurd.
Dat is dus niet gebeurd. Je hebt de verzekering 200 euro armer gemaakt. Je doel was Arkefly aan te pakken, dat heb je dus niet gedaan. Er ligt hier nog een schone taak voor je als je geloofwaardig wil blijven.