LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke Kassakorting

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pat1973

Arke Kassakorting

Ongelezen bericht door pat1973 »

Ik heb een klacht/opmerking over de "Kassakorting" die vanmorgen bij Arke is ingegaan. Ik hou de afgelopen 5 weken elke dag de prijzen in de gaten van een pakketreis naar Legacy Vacation Resort, Florida voor 2 personen voor 16 dagen voor september van dit jaar. Nu heb ik gisteravond laat nog gekeken en was (bijv. voor 16-09) de totaalprijs EUR 1696,50. En vanmorgen met de EUR200,- kassakorting zou de prijs dus op 1496,50 uit moeten komen. Maar dit was EUR 1656,50. Dus hebben jullie de basisprijs eerst met EUR160,- omhoog gedaan, en dan de kassakorting van EUR200,- eraf gehaald. Ik vind dit een erg rare situatie, wat ik bij Arke nog niet heb ontdekt. Bij andere reisorganisaties komt dit regelmatig aan de orde, nog maar niet te spreken over bijv. de Mediamarkt. Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met Arke of andere reisorganisaties die zogenaamd korting geven maar eerst de dag ervoor de prijs omhoog doen ???

kweenie

Re: Arke Kassakorting

Ongelezen bericht door kweenie »

Ze hebben vaak veel verschillende kortingen door elkaar lopen. Misschien hadden ze al andere kortingsacties die samen tot 150 korting optelden, maar hebben ze nu in plaats daarvan één korting van 200.

Overigens kan het ook zijn dat er net een verschil in de reizen zit omdat bijvoorbeeld de goedkoopste vliegtuigstoelen uitverkocht zijn. Vraag is in dat geval of het echt om 100% identieke reizen gaat.

Thelatinworld
Contacteer:

Re: Arke Kassakorting

Ongelezen bericht door Thelatinworld »

Heeft ook met de vraag en aanbod te maken. Een touroperator koopt stoelen in voor een bepaalde prijs. Als de touroperator denkt dat ze meer stoelen nodig hebben van die zelfde classe, dan betalen ze een hogere prijs. Hoe dichter bij de vertrekdatum, hoe hoger de prijs. Heb het bij een andere maatschappij gezien dat ik een bepaalde vlucht in de gaten hield en dat op een gegeven moment op dezelfde dag de prijs omhoog ging. Als je zoekt wordt dat door de cookies geregistreerd. Veel zoeken is veel cookies en dus een hogere prijs.

Gesloten