Ik vraag me af of hier wel iets wordt goed gepraat, als het verhaal uberhaupt van alle kanten rammelt.wiseger schreef:@orakel
Het doet er niet toe of de man alles tijdig kenbaar had gemaakt of niet. De man is door de boarding gekomen, dus de Arke medewerkers hebben hem toegang verleent tot het vliegtuig terwijl hij in een rolstoel zat.
In het vliegtuig onstond pas het probleem toen de man niet zelfstandig rij 6 kon bereiken en de steward weigerde te helpen en stelde dat de man dan zelfstandig maar stoel 6 moest bereiken.
Terwijl de gehandicapte man over de grond kroop, werd andere passagiers , die het allemaal teveel werd, expliciet verboden om te helpen. Kennelijk vond de steward dat een leuk of grappig maar op dat moment raakte de gehandicapte man gewond.
Je kan links spinnen, rechts spinnen maar dit valt niet goed te praten. Dit is gewoon afschuwelijk. Een volwassen, gehandicapte man over de vloer laten kruipen terwijl deze gewond raakt. Heb er geen woorden voor.
Stel dat het echt zo is, de boarding wordt niet ( altijd ) door Arkefly gedaan, maar door een grondafhandelaar. Dat is dus GEEN Arkefly maar een extern bedrijf.
Op het moment dat een passagier met een rolstoel reist, hoort dat op het ticket vermeld te staan, inclusief of de pax extra hulp nodig heeft of niet.
Dat zou meneer ook moeten weten, gezien het feit dat hij door zijn vrouw als ervaren reiziger wordt bestempelt.
Bovendien, op het moment dat iemand die gehandicapt is, door een vol vliegtuig moet kruipen, terwijl hij wordt afgesnauwd door een overspannen flight attendent, dan zou de Televaag, Alberto Stegerman en Shownieuws allang moord en brand hebben geschreeuwd.
Sorry, maar dit verhaal gaat er bij mij echt niet in!