wiseger schreef:@Nevermind
Wat een agressief toontje. Als je de eerdere reacties goed gelezen hebt, dan had je gezien dat Arke al in contact is met TS en dus weet heeft van deze discussie.
Onze afdeling Klantenservice neemt vandaag telefonisch contact met u op om tot een oplossing te komen.
En als je op Internet eventjes gegoogled had dan had je een bericht gevonden van TS dat ze op 13 december 2011 op hurghada.startpagina.nl/prikbord waarin ze zegt dat haar man de komende week weer naar Egypte gaat.
Het is nu gewoon afwachten totdat TS en/of Arke Webcare ons meer kunnen/willen vertellen.
Het is geen agressief toontje, maar je valt in herhaling, nu weer opnieuw.
Als je mijn eerder bericht had gelezen, had je ook gelezen, dat het niet het Arke webcare is en was, welke had gereageerd.
En van TS hoor je niets meer.
Nog een keer schrijf aan Hanna een mail, dan zie je, dat zij van dit alles niets afweet.
Tevens had je dit gelezen, geschreven op:Geplaatst: 01 apr 2012 15:19
nevermind schreef:.
Alle gegevens van de openingspost, zoals alle namen van TS en namen van medewerkers van het vliegmaatschappij, zijn op internet te vinden.
Zelf dat TS in Egypte is geweest met datum en haar man zo snel mogelijk terug gaat vliegen, en nog veel meer.
Inderdaad denk ik, dat deze trol, pas op niet de persoon met deze naam, hier een vreselijk verhaal heeft af gestoken, en rozemarijntje je hebt gelijk, dat iemand zo ziekelijk kan zijn, om zoiets te bedenken.
Dit was en blijft mijn mening.