LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arkefly en reserveringskosten

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Arkefly en reserveringskosten

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb tervergeefs een tweetal dagen lang geprobeerd een vlucht te boeken bij Arkefly via het internet. Ik krijg steeds na het invullen van mijn creditcard gegevens een foutmelding. Nu heb ik Arkefly opgebeld en wordt ik opgezadeld met 15 euro reserveringskosten ipv de normaal geldende 30 euro. Ik heb er in dit geval gebruik van moeten maken aangezien het om een vlucht komende maandag gaat en het nu zaterdag is. Is dit een normale gang van zaken of kan ik nog ergens die 15 euro verhalen? Het is immers niet mijn fout dat die internetsite niet werkt en ik niet via hun site kan boeken. Een echte coulance regeling vind ik die 15 euro korting op de administratiekosten niet.

Fluitje

Re: Arkefly en reserveringskosten

Ongelezen bericht door Fluitje »

Ik zou het ook niet doen. Niet om €15, maar wel om het principe. Dan moeten ze er ook niet mee adverteren!

Gast

Dat meld je dan toch meteen, van die 15 euro, zo van ik boek t nu zo maar dat komt omdat de site t niet doetm wil ik die 15 euro ook niet betalen anders dan ga ik na een ander. Niet gedaan dus...
en trouwens wat een gemekker om 15 euro, had je ze ook maar niet moeten bellen, meteen naar een ander moeten gaan!

Gast

Ja Hoor!

Gast

Dat had die beter kunnen doen inplaats van over die 15 euro te gaanvallen.Eerst rond neuzen voor je boekt.Dat moet je altijd doen.
Maar dat is niet gebeurt,dan moet je erna niet gaan zeuren.Eigen schuld.!

Gast

Kan ArkeFly er iets aan doen dat je al ruimschoots over de bestedingslimiet van je creditcard heen bent? Het antwoord is nee, dus wat zeur je nog.

Daarnaast is het ook weer typisch Nederlands om hier over 15 Euro te gaan zeuren; je bent hiermee toch akkoord gegaan? Je had namelijk ook noet of elders kunnen boeken!

Conclusie: weer een zeikerd, sluit topic!

Arkefly

Ongelezen bericht door Arkefly »

Beste Gast,
indien u expliciet aangeeft op 0900-ARKEFLY dat de betalings-server niet werkt, worden er geen reserveringskosten in rekening gebracht.
U kunt in dit geval alsnog contact opnemen om dit te regelen.

met vriendelijke groet,

Arkefly

Gast

Nu heb ik Arkefly opgebeld en wordt ik opgezadeld met 15 euro reserveringskosten ipv de normaal geldende 30 euro.
Als ik het goed lees betaalt U nu dus € 15,- minder

Marcob

Ongelezen bericht door Marcob »

Waarom boek je ArkeFly dan ook niet bij het reisbureau???? Als je een beetje handig bent betaal je helemaal geen extra kosten???? En bij een goed reisbureau krijg je tijdens het reserveren thee of koffie aangeboden.

marcarole

Ongelezen bericht door marcarole »

Ik heb al heel vaak bij een goed ( Toerkoop reisburo ) geboekt, maar ze hebben hebben mij nog nooit koffie of thee aangeboden.

Marcob

Ongelezen bericht door Marcob »

Ja Toerkoop.... Dat kon ik je ook vooraf al vertellen. :lol:

Marcarole

Ongelezen bericht door Marcarole »

Nou, wie is wel goed dan? :arrow: Wil ik weleens weten dan!

Leonora

Ongelezen bericht door Leonora »

[Beste Gast,
indien u expliciet aangeeft op 0900-ARKEFLY dat de betalings-server niet werkt, worden er geen reserveringskosten in rekening gebracht.
U kunt in dit geval alsnog contact opnemen om dit te regelen.

met vriendelijke groet,

Arkeflyquote]

Opgelost dus!

Netjes!!!

[/quote]

Gast

Quote:
Nu heb ik Arkefly opgebeld en wordt ik opgezadeld met 15 euro reserveringskosten ipv de normaal geldende 30 euro.

Als ik het goed lees betaalt U nu dus € 15,- minder
Inderdaad, krijg je korting, zijn we nog aan het zeuren. Met die 15 euro zou ik een paar biertjes gaan drinken als ik U was.

PS: ik zou gewoon met ArkeFly gaan vliegen, hun vliegtuigen zijn slechts 2 jaar oud en de service aan boord is prima.

gemami

Ongelezen bericht door gemami »

Arkefly is toch Holland Excel in een nieuw kleurtje?

Grote wasjes, kleine wasjes, stop ze in je wasmachien.

Gast

ArkeFLy is een onderdeel van TUI airlines

goeiegast

Ongelezen bericht door goeiegast »

In dit geval denk ik dat gemami gelijk heeft, met schelden en vloeken bereik je niets en met beledigen ook al niet (is trouwens verboden, zie de gedragsregels). Ik geloof niet dat het de bedoeling van dit forum is om illegaliteit te promoten.

Gast

de vliegtuigen van arke fly zijn wel ietsje ouder dan 2 jaar

Gast

vliegtuigen slechts 2 jaar oud? Dat dacht ik dus niet. ArkeFly vliegt met de toestellen van HollandExel die afkomstig zijn van SAS. De bouwjaren varieren van 1990 tot 1992 als ik me niet vergis.

Overigens hoeft dit niet te betekenen dat het slecht is. Ik vlieg volgende week met ArkeFly.

Gast

Tui airlines????

Gesloten