Johan Br. schreef:Arke is een goede touroperator. Ze zijn gemiddeld wat duurder. Maar de kwaliteit is over het algemeen prima. Dat is mijn ervaring. Ik boek regelmatig via hun omdat ik zeker wil weten dat op vakantie alles goed geregegeld is. Het is immers maar een paar weken per jaar.
Ja mar dit gat over arke fly,vliegen dus...to is prima,vliegenlat soms te wensenover...cq de problemen oplossen..
A Fly
Ja: A Fly = toch Arkefly? Als je woordspelletjes gaat doen: okay, jij je zin: Een vlieg. (zonder 'tuig'.)
Is bij elke maatschappij wel wat: er zijn toch voldoende mensen die Easy Jet prima vinden? Zou niet mijn keus zijn, maar als het een kleine vlucht betekent naar b.v. Luton, is prima toch om je even te behelpen?
[die Easy Jet prima vinden? Zou niet mijn keus zijn, maar als het een kleine vlucht betekent naar b.v. Luton, is prima toch om je even te behelpen?[/quote]
We gebruiken voor stedentrips cs Ryan Air vanuit E hoven, de minpunten van Ryan Air zijn algemeen bekend, gezien de lage prijzen pruimen we dat
Har06 schreef:[die Easy Jet prima vinden? Zou niet mijn keus zijn, maar als het een kleine vlucht betekent naar b.v. Luton, is prima toch om je even te behelpen?
We gebruiken voor stedentrips cs Ryan Air vanuit E hoven, de minpunten van Ryan Air zijn algemeen bekend, gezien de lage prijzen pruimen we dat[/quote]
Nee dat wa niet waar je op reageerde har kan het weggehaald zijn,maar je weet het dondersgoed